10 Kasım 2010 Çarşamba

10 KASIM



















canım teyzemin yazdığı bir şiiri paylaşmak isterim

...

BİR MUSTAFA KEMAL LAZIM

Kelimelere kısır zamanlarım da,

Fikirler eksem bozkır topraklarıma,

Ekinler biçsem sonra, hasatın da,

Boy boy ekinlerim 1'e 10 başaklar sürse,

Toprağın altında saklı bereketini fışkırır,

Çorak, kısır topraklarım yeşerir de, yeşerir,

Yemyeşil denizler olur ovalar,

1'e 10 veren başaklar....

Kanla sulanmış, ala doymuş, ala boğulmuş,

Anadolumun en çorak, en ücra küşelerine gitsem,

Topraklarıma Atamın tohumlarını yeniden eksem,

"Bu topraklar bizim, hepimizin" diye haykırsa,

Yemyeşil denizimin dalga sesleri...

Sonra altın ovalara dönse rengi,

Ekinler biçsem, hasatın da...

Başları hep dik olur başakların,

Lakin kargalar da olmasa.

Bir Mustafa lazım bu topraklara,

Başaklarıma göz koyanları kovalamaya,

Bir Mustafa Kemal lazım topraklarıma...

ATA'mın anısına saygıyla

Nurten ÖZKAYA

8 Kasım 2010 Pazartesi

içimdeki yunan kadını!






















bunca yıldır bu gerçeği bilmiyordum:)
taa ki cumartesi gecesi canım kardeşim gökçenim in
doğum gününü kutlamak için bir yunan meyhanesine gidene kadar.
koca, içimden fışkıran yunan kadınına hayret, şaşkınlık, dumur
gibi duyguların karışımıyla bakarken, ben ölümüne içip eğlendim:D
çok keyifliydi ...

pasta hikayesi :)











pasta hikayesi blogu için yaptığım illüstrasyon.
iştah kabartan bu lezzetli bloğu herkes ziyaret etsin derim:)


5 Kasım 2010 Cuma

İYİ Kİ DOĞDUN GÖKÇENsuuu:)





















Canım arkadaşım, kardeşim, balım, böceğim
seni ben çiçeklerden böcekten
sarı saçlı bebekten çok severim:)

canım gökçenim iyi ki doğmuş ve iyi ki benim hayatımın parçası olmuş
inşallah yıllardır olduğu gibi bundan sonra da yıllarca birlikte gireriz yeni yaşlarımıza

3 Kasım 2010 Çarşamba

baban da mı aşçıydı kızım?





















Çok değil bundan bir sene öncesine kadar bir salatayı yapmam bir saatimi alıyordu.
Dün bir saate tam 4 çeşit yemek yaptım. (şimdi çeşitleri saymıyorum bir çıkar da " ne var canım onda ben onbeş dakikada yaparım" der falan karizmam çizilmesin)
Yalnız iki yıldır her gün yemek yapıyorum sanılmasın, öyle çok pratik yapmadım bu gunlere gelebilmek için. canım kayınvalidem sağolsun bize yemekler hazırlanmış tencerede ısıtılmış olarak gelir. biz de tabaklara koyar afiyetle yeriz (bunu kıskanmayalım lütfen). bu sıralar abimizde evlendiğinden yemek yaptığı ev sayısı üçe çıktı. o yüzden ara sıra ben de yapıyorum bir şeyler:) e şimdi yeni evlilere öncelik tanımak lazım...

herkes bana baksın ödülüm var benim:D




















sevgili ilkbahar bana ödül vermiş.
ben de bunu okuyan herkese gönderiyorum bu ödülü:)
(ben seçemedim bir türlü 15 blog:)


1 Kasım 2010 Pazartesi

depresyonda mıyım ne?





















bütün pazar
bir sağa bir sola devrilerek kanepede yaşadım
dana gibi yemek yedim
hayatımda izlediğim en sıkıcı ikinci film özelliğine sahip bir filmi gözümü ayırmadan sonuna kadar izledim
sürekli üff püüff diyerek kocaya psikolojik işkence yaptım

30 Ekim 2010 Cumartesi

if günlüğü




















Perşembe gecesi bir arkadaşımızı dinlemek için Ankaramızın güzide canlı performans mekanlarından biri olan İf e gittik.
zaten cumartesileri falan başımıza gelecekleri bildiğimizden asla gitmeyiz(pankart çıkmadıkça tabi). Perşembe günü diye gitmiştik.(ertesi günün tatil olduğunu hesaba katmadan)
başta her şey çok güzeldi de zaman ilerledikçe ve alkol seviyesi attıkça işler değişti.
koca bana ben birama sarılı biçimde hareket edemeden öylece sıkışıp kaldık. zaten kutu gibi mekan. hareket etmeyi geçtik nefes bile alınmıyo içeride...


28 Ekim 2010 Perşembe

heeyy! orda kimse var mı?

28 Ekim yarım gün olarak resmi tatildir!
Ama bize izin mizin vermediler:(
Yalnız mıyım? Var mı başka çalışan resmi tatil resmi tatil? :(










































İşte bu da nasıl çlıştığımın resmidir!


26 Ekim 2010 Salı

yaratıcı koca :)

















































































en azından denemiş adam:)

22 Ekim 2010 Cuma

PANKART KONSERİİİiii!















PANKART

23 EKİM CUMARTESİ
21:00
IF PERFORMANCE HALL

20 Ekim 2010 Çarşamba

teşekkür:)




















Bu resim çizimlerime bayıldığını söylediğinden ve blogunda da benimle ilgili bir posta hazırlayıp reklamımı yaptığından ötürü(bu kelimeye çok gülüyorum) Nora' ya teşekkür resmisidir:)
Sevgili Nora sayende blogumda izleyici patlaması oldu:)

Ve tabi çizimleri beğenip, izleyip, yorum yapan herkese teşekkürler ediyorum...

rakı-balık aşkına!




















rakıyı severim
balığı severim
rakı balığı daha çok severim
hele bir de balık hüsnişimin elinden çıktıysa kendimden geçerim:)























bir de içmesini bilsem de ertesi günümü zehir etmesem
yerken içerken durduramıyorum kendimi
başım şişik midem bulanık
gün geçmez şimdi:(

16 Ekim 2010 Cumartesi

11 Ekim 2010 Pazartesi

pazartesi:(





















battaniyem kareli battaniyem
değerli her saniyem
Patlamış mısır kahve fincanım ve korku filmi
Gelmesin sakın üçlü koltuğun sürpriz ismi
battaniyem battaniyem
ne güzel demiş multitap dizelerinde
şimdi üçlü koltuk üstünde battaniye altında olmak vardı...

4 Ekim 2010 Pazartesi

kafa sesiii!...





















Benim de artık kafa sesim var:)
Bu şahane tokaları
kiki yapmış
karınca satmış
göksu da takmış:))

2 Ekim 2010 Cumartesi

romantik komedi:)






















nevresim takımı: 100 lira
gecelik : 50 lira
tişört : 30 lira
sabahları onun kokusuyla uyanmak : paha biçilemez!

2 YIL BİTTİ:)






















Üçüncü yılımıza girerken sanki dün evlenmişiz gibi aynı zamanda yüzyıldır evliymişiz gibi...
Bana böyle büyüüük bir aşkı yaşattığın için teşekkür ederim sevgilim:)

30 Eylül 2010 Perşembe

Lay Lay Löy Löy kitaplarım çıktı beniiiiim!






















Okul öncesi minikler için kocamaaan bir set hazırladık.
kutunun içi 10 tane kitabın yanısıra miniklere özel hediyelerle dolu:)

Almayan böyle olsun!


20 Eylül 2010 Pazartesi

emre neye sevindi?



















ANKET

a) albümü çıktı
b) GS şampiyon oldu
c) piyango vurdu
d) bütün gün ps turnuvası yapmasına izin çıktı
e) maaşına %200 zam yapıldı
f) göksu saçını siyaha boyattı

16 Eylül 2010 Perşembe

tatile gittim ben:)






















O kadar ağladım tatile gidemiyorum işler gırtlaaama yapıştı diye...
çok çalıştım uğraştım didindim ama hak ettim:)
işler matbaaya göksu tatile:)
çok guzeldi çabuk bitti:(


ve bu resmi yaparken öğrendim ki;
kucağımda tek kolumu ve elimi esir etmiş bir küçük golden yavrusu mışıl mışıl uyurken bile resim yapabiliyorum:) üstelik hiç uyandırmadan;)

17 Ağustos 2010 Salı

meleğim...





















yıllar geçse de acın hala taptaze
seni çok özledim...

12 Ağustos 2010 Perşembe

tavsan monşer:)





















bahçemizde bembeyaz bir tavşan bulduk!
hemen bir yuva hazırladık yemini suyunu verdik
bin tane isim değiştirdik son olarak monşer koymaya karar verdik.
artık çalışırken ortalıkta dolaşan zıplayan bir monşerimiz var:))
şimdi ona bir gelin alıcaz. belki yavrularımız da olur:))

6 Ağustos 2010 Cuma

fıtık oldum ben!





















öyle söylenişi gibi basit küçük ve sevimli değil bu fıtık
günlerdir ömrümden ömür gitti
öylece tavana bakarak yattım. kendi başıma ayağa bile kalkamadım.
ayağa kalksam adım atamadım. sürekli bir ağrı ve acı...
iğneler ilaçlar tedaviler ve kocamın mükemmel hasta bakıcılığı sonucu artık hareket etmeye başladım.
bu sıcakta belimde bir korse işime gücüme döndüm
hem terliyor hem de acı çekiyorum

herkese sağlıklı günler dilerim:)

16 Temmuz 2010 Cuma

yandan yemiş behlül modunda son durum




















eveeeet . artık daha iyiyim.
bir silkelenip kendime geldim.
şimdi intikam zamanııı!!!...
beni üzen her şeyin poposuna sopa zamanı!...
hin hin hin...

14 Temmuz 2010 Çarşamba

allaam çok mutsuzum:(





















ağlamaktan ölebilir miyim ki?
























13 Temmuz 2010 Salı

ya bir yol bul ya bir yol aç ya da yoldan çekil!




















artık bende bulacak ve açacak yol kalmadı bu sefer yoldan çekiliyorum!









10 Temmuz 2010 Cumartesi