17 Ağustos 2010 Salı

meleğim...





















yıllar geçse de acın hala taptaze
seni çok özledim...

12 Ağustos 2010 Perşembe

tavsan monşer:)





















bahçemizde bembeyaz bir tavşan bulduk!
hemen bir yuva hazırladık yemini suyunu verdik
bin tane isim değiştirdik son olarak monşer koymaya karar verdik.
artık çalışırken ortalıkta dolaşan zıplayan bir monşerimiz var:))
şimdi ona bir gelin alıcaz. belki yavrularımız da olur:))

6 Ağustos 2010 Cuma

fıtık oldum ben!





















öyle söylenişi gibi basit küçük ve sevimli değil bu fıtık
günlerdir ömrümden ömür gitti
öylece tavana bakarak yattım. kendi başıma ayağa bile kalkamadım.
ayağa kalksam adım atamadım. sürekli bir ağrı ve acı...
iğneler ilaçlar tedaviler ve kocamın mükemmel hasta bakıcılığı sonucu artık hareket etmeye başladım.
bu sıcakta belimde bir korse işime gücüme döndüm
hem terliyor hem de acı çekiyorum

herkese sağlıklı günler dilerim:)

16 Temmuz 2010 Cuma

yandan yemiş behlül modunda son durum




















eveeeet . artık daha iyiyim.
bir silkelenip kendime geldim.
şimdi intikam zamanııı!!!...
beni üzen her şeyin poposuna sopa zamanı!...
hin hin hin...

14 Temmuz 2010 Çarşamba

allaam çok mutsuzum:(





















ağlamaktan ölebilir miyim ki?
























13 Temmuz 2010 Salı

ya bir yol bul ya bir yol aç ya da yoldan çekil!




















artık bende bulacak ve açacak yol kalmadı bu sefer yoldan çekiliyorum!









10 Temmuz 2010 Cumartesi

30 Haziran 2010 Çarşamba

PANKART KONSERİ!




















10 TEMMUZ CUMARTESİ AKŞAMI PANKART LA COŞALIM EĞLENELİM
http://www.myspace.com/pankartgrup

29 Haziran 2010 Salı

yasemin & burak





















pek sevgili arkadaşlarım Karadağ çiftine öpücüklerimle... :)

24 Haziran 2010 Perşembe

olduğu gibi kabul et





















kocayı olduğu gibi kabul etmek...

21 Haziran 2010 Pazartesi





















yine bir değişiklik krizi anı...






















çözümü uygulama anı...





















evet değişiklik iyidir.




















!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






















:(