13 Aralık 2012 Perşembe

goksuq kafalı kutular^^



koskoca bir yıl biterken yepyeni bir tasarımla karşınızdayım sayın izleyici^^
"GÖKSUQ KAFALI PATLAMIŞ MISIR KUTUSU"


aşağıda kutuların bıçaklarını veriyorum.
kalın gramajlı bir kağıda çıktısını alıp turuncu çizgilerden kesip, noktalı çizgilerden katlayarak ve beyaz kısımlardan yapıştırarak kendi kutularınızı yapabilrisiniz. evinizde vereceğeniz partilerde kullanabilirsiniz. arkadaşlarınız için hoş bir sunum olabilir.


1 adet kutu için 2 adet çıkış almalısınız. 
kenarları ucuca birleştirdikten sonra alt kısmını yapıştırın
kutu tamamdır.



sayfaların üstündeki parçaları da dilerseniz kitap ayracı dilerseniz de mısır kutularını süslemek için kullanabilirsiniz.




kutu1: super kutu

kutu2: aşklı meşkli öpüşmeli kutu

kutu2: yıl başı temalı kutu

kutu3: havalı havalı göksuq kafalı kutu

mısırlar nasıl olursa olsun sizin kutunuz göksuq kafalı olsun!

ay bir de patlamış mısır konusunda şiddetle tavsiye ederim ki "çerezzanın patlamış mısırı" şahane!

4 Aralık 2012 Salı

fimosal posta!

bir ara karakterleri fimolardan oluşan çocuk kitapları hazırlamıştım. her gün full time hamurlarla oynuyor üzerine para alıyordum^^ o proje bitti ama kalan hamurlara halen gözüm takılmaktaydı. sonra nerden bulduğumu hatırlamadığım bir kaç fimo örneği buldum esinlenerek aslında çokça çakarak bunları yabtım. sonra bunları paketledim iki datlı kıza gönderdim. şimdi bidaa yapcam. ço eğlenceli


19 Kasım 2012 Pazartesi

günaydııın!


malum pazartesi sabahı... modum böyleken beni kendime getirecek, gözümü açacak, neşeme neşe katacak bir şeyler arıyordum ki aklıma geçen sene sık sık son ses açıp ofis sakinlerini delirttiğim bu parça geldi. ne zaman dinlesem yerimde duramıyorum. enerji veriyor bana.

hadi sen de dinle iyi gelir belki pazartesi sabahına...




not: işlerimi toparladığımda çizim tableti ile ilgili bir post hazırlamayı düşünüyorum.  ordan burdan bir çok soru alıyorum. bunların hepsini bir postta toplarsak herkes faydalanır diye düşünüyorum. sormak istediği olan varsa yorum bırakabilir ve mail atabilir elimden geldiğince cevaplandırıp yayınlarım:)

neşeli haftalar dilerim
ok.by

9 Kasım 2012 Cuma

5 Kasım 2012 Pazartesi

5 KASIM!


Benim canım arkadaşım doğmuş bugün!
önce ayrı ülkeler şimdi de ayrı şehirler aramıza girmiş bu kızı benden almış durumda.
4gün sonra kavuşacak olmasak öyle salya sümük şeyler yazardım ki 4 hafta depresyonda kalırdı. ama şimdi görüşeceğiz sonunda diye duygusala bağlamadım bu sefer;) 
sadece ÇÇOOOOOOKKKK ÖZLEDİİİM!
gökçen'e not: iyi ki doğdun felan da yazmıyım şimdi dedim ama ya doğmasaymış ne bok yermişim o zaman lan dedim kendi kendime. o yüzden iyi ki doğmuşsun! ayy şimdi aklıma geldi de umarım telefondan bakmıyorsundur resme çünkü hololopu hoplatmak hayli emek isteyen bir uğraş  sonucu ortaya çıktı ben bu kadar uğraşmışken öylece duran bir hololoplu gökçensu görüyor olmanı hiç istemem doğrusu. mehehe. 

gerçi ben uğraştım falan diyorum ama onun benim için hazırladığı şu videoyu da henüz geçemedim biliyorum:( ama nasıl bunun üzerine çıkarım ...hediye çıtasını öyle yükseltti ki!

5 Ekim 2012 Cuma

çok bunaldım anacım!




bugün içimde  bir sıkıntı bir sıkıntı ki sormayın dostlar...
neyse ki hayatımda çizmek diye bişey var. ve tabi müzik
ve kahve ve kocam kişisi ve arkadaşlarım ve ailem ve kardeşlerim ve bisiklet ve yemek yemek ve filmler ve sağlıklı olmam ve yeni evim.... ay ne güzelmiş ya lan hayat! neyse vaz geçtim iyiyim ben. 

şimdilik...

Haa bir de BURSAA bu akşam işin yoksa hayal de PANKART sahne sahne alıyor.
yarın da MERSİN deler. Biraz ska iyi gelir ;)


3 Ekim 2012 Çarşamba

3 ekim

HEYYO.o! 

bugün birlikte dolu dolu 4 yılı geride bırakarak evliliğimizin 5. yılına girmiş bulunmaktayız sayın seyirciler... 



biz kutlamaları burada belirttiğim nedenlerden ötürü yazın yaptık bile:)
bu fotoğraflar da o kutlamalardan^^
öyle tarihsel kutlamalara ne gerek var caım:)


onca sualtı fotoğrafından tek düzgünümsü karemiz^^
çok çılgın! bir partinin ardından havuza atlamaca :P
......................
29468246
(numeroloji ile ilgilenen var mı bilmiyorum ama numeroloji bilimine göre bile tüm rakamlar bizim ayrılmaz bir ruh eşi olduğumuz kanısında:) 
bilim yanıltsa bile kalpler yanıltmasın duble 2 duble 6 sevgilim.





20 Eylül 2012 Perşembe

you are my star!

dün yaptığım hareketli göksuk kafasını kıskanan koca "ben de isterim" diye tutturdu:)


ne çaldığını dinlemek için:>> buraya tık
izlemek için>> buraya tık
"çok beğendim takip edeyim ben" için> buraya
ve


19 Eylül 2012 Çarşamba

bizim sürpriz:)

surpriz anlayışı kişiden kişiye göre değişir tabi ama bizim evde sürpriz şaraba koyduğumuz isimden başka bir şey değildir. örneğin "akşam gelirken sürpriz alsana" diyorsam bu şaraptır. koca da alır gelir:)
bu saçma sapan hikayeyi yine kocamın ne kadar sürprizlerle dolu bir erkek olmasına bağlayacağım^^
evliliğimizin ilk yıllarıydı sanırım bir gün eve geç gelecekti. benim de evde işlerim var falan... neyse işten eve gittim. bir de ne göreyim mutfak tezgahının üzerinde bir şişe şarap ve bir not var!
yani benim koca hiç öyle sürprizli falan bir sevgili olmadığı için beni hayli şaşırttı tabi. notta ne yazdığını söylemem ama çok duygulandım hatta gözlerim bile doldu yahu. (düşün artık sürpriz konusunda ne durumdayız)

neyse ben salya sümük şarabımı içtim. çok sevindim herkese anlatıyorum falan kocam bana "sürpriz yapmış" aman tanrım kimse inanamıyor, çığlıklar, alkışlar :) (ok. çok abarttım) işte benim bu kadar çok sevindiğimi görünce heralde ne zaman bana bir şey yapmak istese gidip şarap alır oldu beyim. onun aklına nasılsa bana bir şey yapmak gelmez diye "akşam bana sürprüz yapsana" dedim bir kaç kez yaptığı sürpriz her seferinde ama heeeer seferinde şarap almak oldu:)) hiç biri ilki kadar duygusal olmadı elbet ama artık ne zaman şarap istesem adı sürpriz:) 
"bi sürpriz aç da içelim"  

hello:)


5 Eylül 2012 Çarşamba

bir şortlu bir tişörtlü tatil:)


her seneki gibi koca bavullu tatil yerine bu sefer dedik ki küçücük bir çanta hazırlayalım. bi şort bi tişörtle tatili noktalayalım. bakalım nasıl olacak.

sadece yedek tişört ve mayoları içeren gördüğünüz mini çanta ile 4 günde 2 şehir gezip geldik.
 ne giysem derdi hiç yaşamadım vallahi:) bence iyi oldu yapılabiliyormuş onu gördük. uzun tatiller için sıkıntı ama 4 gün için ideal oldu.

gayet doğa ve biz bir tatildi bu seferki... 

bu gibi durumlar için yedek giysi almakta fayda var tabi... :)

bu da mutlu son...

31 Ağustos 2012 Cuma

cedric kafası!

bu postu yaparken bütün çalışan annelerin önünde saygıyla eğiliyorum.
sizinkini zaten aklım hiç almıyor. ben bu halimle baş edemezken üzerine bebeğim olsa naparım bilmiyorum. allah rıskını verdiği gibi enerjisini de veriyor mudur acaba? 

14 Temmuz 2012 Cumartesi

TATİİİİİİL!

öyle yorgunum ki dostlar... kalan son enerjimi koşarak ankara dan kaçmaya kullanacağım.
döndüğümde dinlenmiş ve yenilenmiş olarak tam gaz yepisyeni projelerimle karşınızda olacağım >.<
bu yepisyeni projelerde belki sen de yer almak istersin???

prrojenin ne olduğunu söylemem süprüz! ama bana ilişkiler üzerine komikli hikayeler lazım.
eğer senin de komikli bir hikayen varsa hikayedeki kahramanların fotoğrafları ile birlikte hikayeni mail at! 
hani şu "beni de çiz" ciler var yaa... onlar atlasın bence hemen. yakın zamanda değil ama geniş zamanda çooook heyecanlı ve güzel bir iş olacak gibi...
hikayeler için mailim: durmadandans@gmail.com
haydi ben kaçtım.
(belki de şimdi denizde yüzüyorumdur:)

2 Temmuz 2012 Pazartesi

bir terslik var ama?

ben oldum olası ev kostümlerime özen gösteririm (kendi tarzımca yani).
hatta çoğunlukla makyaj bile yaparım evdeyken. (yani öyle abartı değil. bir kalem çeker pembe ruj sürerim)
sadece temizlik yapıyorsam oldukça paçoz takılabiliorum. geçen gün evde yalnızken, dizleri çıkmış bir pijama altı ve uyduruk bir beyaz atletle kaptırmış temizlik yapıyorum. 

temizliğin sonlarına yaklaşmış oldukça yorgun, leş ve kaymış haldeyken ben, koca geldi.
ve aman allahım  "ne tatlı olmuşsun sen" diye başlayarak evlliğim boyunca almadığım iltifatı aldım.
bir ilgi bir sevgi patlaması ki anlatamam. şimdi benim bundan çıkarmam gereken sonuç nedir? 

21 Haziran 2012 Perşembe

kih kih

Ben şarkı söylerken kocanın surartının aldığı şekil!
gözlerde "bitse de gitsek" ifadesi ve genel görünümde mide bulantısı etkisi^^
en kötü olan bunu istemsizce yapıyor olması. bazen suratının farkına bile varmıyor.
ahaha ben çok gülüyorum kaşları çatılınca... 


18 Haziran 2012 Pazartesi

şu şekil bir pazar!

Uzuuuuun zaman sonra çalışmadığım ilk pazarımdı dün... Ne zamandır da bisiklete binmek istiyorum diye kendimi yırtıyordum ama malum işler ve oturduğum çevrenin müsait olmayışı bir türlü binememiştim. (Şu minicik zevkimi bile gerçekleştirmenin mucize olduğu bir dönemimdeyim. o sebepten ötürü görmemişin bir pazarı olmuş dersen  vallahi darılırım:)


bir zamanlar müdavimi olduğumuz eymir' e de gitmeyeli epey olmuştu. hal böyle olunca bütün yollar bizi eymir' e götürdü:) bu güzel eymir manzarasını çizerek mahfetmek istemedim ve ilk fotolu günlük postumu da yaptım:)


öyle sakin sakin yaylıp bir o ağaca bir şu kuşa bir o ördeğe uzun uzun bakıp huzur bulduk...


göl manzarası eşliğinde bisiklet tepesinde bol bol  gezdik.



uzun uzun molalar verdik...


yani benim için uzun aradan sonra tam dinlenmeceli harika bir pazardı. 
önümüzdeki cumartesi ve pazar da çalışacağım için bir süre daha bununla idare etmeye çalışacağım:(



bu arada ofis hayatıma da geri döndüm malesef:(
yine saat 09:00 -18:00 arası yaratıcı olması beklenen ofis insanıyım...
neyse bu konuları hiç düşünmek istemiyorum şimdi...

ben şu anda sabit kalmayı tercih ediyorum...
ok. by.




15 Haziran 2012 Cuma

uyumaya çalışıyorum!

bir süredir uykularım çok düzensiz. geceleri uyanıp uyanmam gereken saate kadar oturup sonra alarm çalmasıyla uykuya dalıyorum:) terslik işte... sabahları kocaya yine uyuyamadım yine oturdum diye anlattığımda her seferinde "bir daha olursa beni de uyandır" diye delice ısrar etmişti. ben de haliyle kıyamadım hiç uyandırmaya ama bir gün dehşet bir karın ağrısıyla gecenin bir körü uyandım. uzun süre uyandırıp uyandırmama arasında kaldım. sonra "şöyle yaparız böyle yaparız bik bik..." dediği şeyler aklıma geldi.  "bakalım bir yardımı olacak mı?" diye bir deneyeyim dedim...
 ve kıçını dönüp yattı!
sanki ben ben başka şey yapmaya çalışıyorum. 
ayrıca böyle bir yatış tarzı da yok yani. ben kendimi yorganın örtülüşüne göre ayayrlamaya çalışıyorum.  şekilden şekle giriyorum. 

11 Haziran 2012 Pazartesi

ben de yaparım "ne giydim?" postu!

tüm bloglarda görüyorum "ne giydim?" postları var.
dedim benim neyim eksik. ben de yaparım:) 



favori rengim pembe. pembesiz kombinim asla olmaz.
bu sezon sarı seviyorum bir de. hem pembeyle çok yakışıyorlar.
ayakkabıda da converse ve adidas(superstar) dışında başka şey giyemiyorum. 
renk renk ve klasik olarak her kombinimde olacaklar mecbur.

çakma bir moda blogu daha doğmuyor tabi arada çizicem böyle. giysi çizmek çok keyifli çünkü.
iş bunalımında arada kafama göre çizmek iyi geliyor...

aaa bi de kocamın klibi izlemeyen kaldı mıııı?
tv de ve radyolarda dönmeye başladı!
sağda solda gören duyan var mı?




5 Haziran 2012 Salı

PANKART AÇILDI!


herkese merhaba:) 
önceki posta da bahsettiğim PANKART sonunda çıktı! 



şimdilik albüm daha çok yeni ama çoook güzel tepkiler alıyoruz:)
umarım herşey böyle güzel devam eder... biz sonuçtan çok mutluyuz:D

şimdi sizleri ilk klip KIRMIZI ile başbaşa bırakıyorum:) ve yorumları bekliyorum^^







29 Mayıs 2012 Salı

ta taa!

Bu aralar işlerin güçlerin yoğunluğu ve yorgunluğunun yanı sıra ayrı bir heyecan içerisindeyiz.
Heyecanımız cuma günü raflarda yerini alacak olan kocacığımın grubu GRUP PANKART ın albümü için!!!




uzun ve heyecanlı bekleyişin ardından büyük emeklerle hazırladıkları albümü 1 Haziran da dinleyebileceğiz. önden tadımlık dinlemek isteyen olursa şu sitede mini bir tanıtımı var albümün.
albüm 10 parçadan oluşuyor. ikisi hariç tüm söz ve müzikler kocaya ait. daha önce hande yener den bildiğiniz kırmızı bu sefer çok farkı ve eğlenceli bir şekilde ve eğlenceli bir kliple karşınıza çıkacak!! gözünüz kulağınız PANKART ta olsun der ve linklerimi verir kaçarım:) 
pankart facebook:
pankart twitter:

12 Mayıs 2012 Cumartesi

benim annem^^






YAAAAAA! 
dün gece annem için bir yazı hazırlamıştım güzel güzel ama nolduysa şu yazı kaybolmuş ortadan:( şu saçma soru işareti çıkıyor yazımın yerine:( yazımda annemi anlatmıştım bol bol... o da okuyamadı tabi bir anlamı da kalmadı artık:( 
böyle kuru kuru illüstrasyon olmuş oldu:(
bu sinirle de o hislerime dönüp yazamadım tekrar. ben de kardeşin annemize hazırladığı videoyu koymak istedim ama onu da beceremedim bari linkini veriyim^^  


bence çok tatlı bir hediye

ha bi de video benim fikrimdi:) (cansu okuyorsan bunu sinir oldun biliyorum) hahah tamam tamam değildi kardeş düşünmüş yapmış. 

canım annem benim video da dediğimiz gibi seni çok seviyoruz cool kadın! anneler günün kutlu olsun:)  

5 Mayıs 2012 Cumartesi

dilekler hazır mı?

gördüğünüz gibi hizmette sınır yok arkadaşlar! hıdırellezmiş bugün. gül ağacına gidemeyenlerin ayağına gül ağacını bizzat getiriyorum. isteyen dileğini ağacın altına gömsün;P 
benim dilekler bayaaa bir fazla olduğundan derin bir çukur kazdım ben:)

onun dışında hala iş kafasındayım:( yine bir cumartesi akşamı tablet başında omuz+boyun ağrılarıyla çalışmaca durumundayım. bilgisayar başında yer içer vaziyette yurtta ve dünyada ne oluyor ne bitiyor her şeyden bir haberim^^ gazetelere bile bakmıyorum ondan heralde garip bir huzur var içimde.
ömrümün en güzel günleri şu masada geçip gidiyor. (az acitasyon yapıyım da dileklerine şu garip işlerini hemencik bitirsin de rahat etsin diye ekleyen olur belki)



26 Nisan 2012 Perşembe

nerde o eski kafalar :)

bir süredir bir süreliğine ofis hayatıma veda ederekten evde çalışmaya başladım^^
böyle çalışmak her zaman hayalim olmuştur. öyle bir yoğun tempoya girmiştim ki iş yerinde verilen işleri zamanında yetiştirmeme imkan yoktu. ben de aldım patronu karşıma 

dedim ki: 
"ben sıkıntıya gelemem. hem geç saatlere kadar mesai yapıcam hem de sabah 9 da iş başı yapıcam. özgür beyinlerin özgür saatleri olmalı. belki bana ilham gece 4 te gelecek. hemen ofise koşamam ya. ben dedim gidiyim evime. canım istediği saatte çalışır canımın istediği saatte yer içer gezerim."
tamam gerçek:
"şey aslında ben işlerimi eve götürsem sabah akşam demez çalışır ne istiyorsanız bitirir getiririm. yeter ki işler yatişsin. gerekirse günlerce uyumam çalışırım."
hehe :D
tabi durum böyle olunca öyle hayal ettiğim gibi gezip tozup canım isteyince çalışma gibi bir durumum olmadı. işleri yetiştirme çabasından ne sokak yüzü gördü bu kız ne ayak uzatmaca kanepede tv karşısı yayılmaca:_( 
ofiste çalışırken en azından çıkınca özgürce istediğimi yapıyordum. şimdi ise nefes aldığım her saniyeyi çalışarak değerlendirmem gerekiyor. şu feysbuk a bile günde bir bilemedin iki kere bakıyorum. ki tek sosyalleşme ortamım o... düşün artık halimi


zor mor ama hiiiiç şikayetçi değilim halimden. şunu çok iyi anladım ki
ofis şeysi kesinlikle ama kesinlikle bana göre değil. yorgunluğumu bir tarafa bırakıyorum ve bu kadar verimli bir çalışma dönemim hiç olmamıştı şimdiye kadar.
 evde ilk iş toplatımı bile yaptım:)
çıkan işten işin sahipleri de memnun alan memnun satan memnun keşke hep böyle çalışsam ama bu kadar yoğun olmasam yesem yesem de kilo almasam:)

tabi zaman zaman delirmiyor da değilim.  güneş varken pazar kahvaltılarına çıkamıyoruz mesela. ben hep evdeyim:( mevsim de değişmiş bak ben içerdeyken geçen 23 nisan ı kutlamak için çıktık o zaman gördüm:) bir kere de bacaklarım yürümeyi unutucak diye koca dışarı çıkarttı zorla 1 saat sonra pişmanlık duygusundan hemen eve döndüm. ama en çok cumartesi geceleri evde olmak koyuyor. işte cumartesi geceleri çalışan bir zavallı göksuk :)



resmen konuşmaya aç kalmışım ne kadan da çok yazmışım.
kocinin işler de yoğun bik bik konuşup duramıyorum kimsenin başında. içim şişmiş.


9 Nisan 2012 Pazartesi

gırdıın! al gırdın!


kalp kırıklıklarıyla dolu zamanlar geçirdim.
canımı haksızlığa uğramaktan daha fazla acıtan bir şey yok.

ok.by






28 Mart 2012 Çarşamba

konsept dışı!


blogumu ihmal ettiğimi düşündüğünüz mesajlar ve mailler alıyorum 
(tamam sadece üj bej tane şimdi mail yağmuruna tutuluyor numarası yapmanın alemi yok:)
instagram da bir postta etiketlenme vesilesiyle kendimi anlattım. 
o kadar yazıyı yazdım madem blogumu da ihmal etmeyeyim buraya da koyayım dedim.
blogumun konseptinin dışında olsa da^^

  • 85 doğumluyum.  
  • tam bir kova kadınıyım.  
  • yazım kötüdür ama çizerim her şeyi çizerim hem de 
  • mutlu olur çizerim mutsuz olur yine çizerim.  
  • işim gücüm de çizmek zaten.  
  • hayatının aşkıyla evli şanslı kadınlardanım. Cok eglenceli ve cok yakisikli müzisyen bir kocam var. 
  • 1.75 boyum var. hep ortamdaki en sırık kız olduğumdan 
  • bütün fotoğraflarda dizlerimden hafif eğilerek poz veririm.  
  • sürekli olarak rejimde takliti yaparım ama görünce 
  • yemeden durabileceğim bir besine daha rastlamadımkendimi cezalandıramam bu konuda ne bulursam yerim.  
  • çok yer çok içerim. oğlan çocuklarıyla kapışırım.  
  • yaparken parmağımı doğradığım bütün yemeklerim çok güzel olur. 
  • bir keresinde doğramadım çok kötüydü.  
  • en sevdiğim çiçek kaktüstür. 
  • denizi saatlerce seyredebilirim. 
  • sevdiğim filmleri 1000lerce kez izlemekten zevk alırım. 
  • bazen çekilmez olabiliyorum.  
  • biraz inatçı biraz da kinciyim galiba ama özünde iyi bi insanımdır.  
  • kimseye bir zararım yoktur heralde.
  • bir de pembeyi çok severim
                               işte böyle beyle



26 Mart 2012 Pazartesi

pisikletli post!

baharın gelişi işte böyle romantik çizimler yaptırıyor bana!

ne güzeldir pisiklet^^ yıllardır selesine oturmamış olsam da güzel.
Ankara' nın en bisiklete binilmeyesi semtinde oturup, çalıştığımdan  
ötürü böyle aktiviteleri unuttum gitti. oysa ne çok severim bisiklet
 olsun, paten olsun, kaykay olsun...
çocukluğumda bunları bol bol yapmış biri olarak çok özlüyorum.
sürekli çeşitli atraksiyonlar denediğimden bacaklarımdan hiç eksik 
olmayan yara kabuklarını bile çok özlüyorum.
...


NEE FACEBOOK SAYFAMA HALA GELMEDİN Mİİİİ?

21 Mart 2012 Çarşamba

bir haberim var komşular!

benim çiziktirikler daha fazla insana ulaşabilsin diye önüme gelen sosyal payaşım sitesini kullanır oldum. beni her yerden takip edenler sürekli aynı çizimleri görüp bıkmasın diye her yerede farklı çizimler yayınlamaya özen gösterdim. ancak böylelikle işlerim bölündü. ben de blogger olan da olmayan da en kolay facebooktan takip edebilir diye bir sayfa oluşturdum ve tüm çizimlerimi orada toplamaya ve yeni çizimleri orada paylaşmaya karar verdim. tabi blogumu sallamayacağım. buraların tadı ayrı^^ yani diyorum ki belki takip etmek isteyen olur. olursa burdan sayfama geliniz ve beğene tıkınız. hatta belki sayfayı başka arkadaşlarınızla da paylaşmak istersiniz lütfen çekinmeden paylaşalım çoğalalım:) 
esenlikler dilerim efendim