24 Aralık 2013 Salı

içimdeki minik kalp:)

işte "neden eskisi kadar sık çizmiyorsun?" sorularının cevabı :)


hala buna inanmakta güçlük çeksem de topu topu 2 ay kadar sonra gerçekten anne oluyorum galiba^^ 
bizi bekleyen bambaşka bir hayata hazırlanmaya çalışıyoruz biz de. 
şuan resmen karnımdaki minik tekmeler eşliğinde yazıyorum bunları. her tekmesi ayrı mutluluk sebebi acayip bir süreç işte. ilk başlarda varlığının elimizdeki tek somut kanıtı olan çift çizgili test çubuğuna bakar dururduk saatlerce:) sonrasında ultrason fotoğraflarını ezberlemek aldı sırayı ve şimdi de onu hissedebilmek.


hayatımda kendime bu kadar dikkat ettiğim bir dönem olmamıştı hiç. ne yediğime, ne içtiğime, ne giydiğime her şeyime aşırı dikkat eder oldum. sorumluluk duygusu minik oğlumla birlikte birden içime yerleşti sanki. bir de içgüdülerim... hamilelik yaşayan herkes çok iyi bilir bu dönemde herkes size bir tavsiyeler akıllar fikirler verir. hamilelik yaşasın yaşamasın mutlaka bir diyeceği vardır herkesin. ben sadece iç sesimi dinledim ve tabi doktorumu. 
neyseki şimdiye kadar sıkıntılı bir hamilelik geçirmedim. (başlarda çok da abartılı olmayan bulantılar dışında) şimdilik her şey yolundaydı umarım bundan sonrası da yolunda ilerler ve sağlıklı bir şekilde kavuşuruz birbirimize  bir de alınan kilolar var tabi şimdilik 11 kilo aldım. baya yanaklı gıdıklı kollu bir göksuq var artık ama tabi ki kendimi öyle çizmiyorum. henüz hiç aşerme durumu da olmadı. bunca ay gecenin bir yarısı kalkıp saçmasapan bir şey için kocayı market market gezdirmek tek hayalimdi ama cık daha olmadı öyle bişiy.

son olarak isteyen herkesler bu duyguyu bir gün yaşar umarım. dinimiz amin


3 Aralık 2013 Salı

bazen sadece çok sıkılırsın dostum!

bazen mutluluktan ağzım kulaklarımda iş yaparken bazen sıkıntıdan patlayarak çatlayarak yapıyorum. bazen saatler yetmiyor bazen dakikalar geçmiyor...

bir aralık ayı, günlerden salı, saatlerden mesai bitmesine 5 dk kala saatiydi. ofis 5 dk içerisinde boşalacak, zavallı göksuq herkese iyi akşamlar dedikten sonra karanlık ofiste tek başına kalacaktı. (istese ışıkları açabilirdi aslında ama sadece bilgisayardan süzülen ışık daha çalışkanmış gibi görünmesine sebep olduğundan bunu yapmayacaktı) sadece 15 dakiklık yolu yürümeye üşendiğinden 30 dakika boyunca yapayalnız bir şekilde parlak ekrana alık alık bakarak kocasının gelip onu almasını bekleyecekti... 


30 Ekim 2013 Çarşamba

x

günler hızla ilerlemekte ve kahküllerim de aynı hızla fütursuzca uzmaktaydı...

toplasan toplanmaz, bıraksan gözüne giren bir acayip kahkül^^ 
tüm aktaracaklarım bu kadar.

4 Eylül 2013 Çarşamba

terslik işte!


geceleri uyumak bilmez sabahları uyanmak bilmezim...
işe sürünerek geliyor, saat dört civarı göz kapaklarımla mücadeleye giriyor, hatta bazen yenik bile düşüyorum... ekran arkasında çaktırmadan^^


27 Ağustos 2013 Salı

Dilan Bozyel



Gözünü çok sevdiğim fotoğraf sanatçısı...
dün sabah kendi ağzından anlattığı hikayesini paylaşmış. öyle sevdim ki içtenliğini ben çok konuşmuyorum herkes dinlesin istiyorum... 

vidoeyu yüklemeyi başaramadım:( buraya tıkla izlenebilir^^

( üzerindeki elbiseye de ayrıca alkış diyorum. bayıldımm!)


21 Mayıs 2013 Salı

vasfiye teyze çizimim hakkında basın açıklaması:)


beni başka sosoyal paylaşım sitelerinden de takip eden arkadaşların bildiği gibi bizim vasfiye teyzeyi ilk izlediğim hafta gülmekten yerlere yatmamdan sonra bu illüstrasyonu yaptım. yaptıktan sonra hiç beklemediğim bir şekilde hızla yayılır oldu illüstrasyonum. en tatlı olanı da karakterin yaratıcısı olan mükemmmel performansıyla karakteri hayatımıza sokan gonca vuslateri'nin  beğenip duvarına asmak istemesi oldu:) hatta onun isteği üzerine eyim karakterinin de bir illüstrasyonunu hazırlayarak kendisine gönderdim.
illüstrasyonlarımı yakından takip edenlerin çok iyi bileceği gibi benim iyi niyetli paylaşımlara asla bir tepkim olmamıştır. aksine mutlu olurum işim beğeniliyor, paylaşılıyor profil resimleri yapılıyor^^ bunlarla karşılaşmak çok hoş benim için. ancak bir nokta var. sen çizimimi alıyor imzamı yok ediyorsan durum başka. neyse hadi ona da göz yumduk diyelim açıkçası başta çok takılmadım. gülelim eğlenelim iki gün sonra unutulur diye bakıyordum fakat birden farklı bir yöne doğru kaymaya başladı olay. ben bile kendi çizimimi görmekten sıkıldım.

 özellikle de benim emeğim üzerinden benim onayım alınmaksızın çizimin baskılarının yapılıp haksız kazanç elde etmeleri beni çok üzdü. bu ciddi bir suçtur. bir kere çizimlerimiz, fikirlerimiz, eserlerimiz meydana getirildiği an itibariyle doğal bir korumaya tabidir. neyseki bu konudaki haklarımız çok açıktır. fazla uzatmadan belirtmek isttediğim yakalayabildiğim haksız kazanç elde eden firmalara uyarımı yaptım. uyarımı ciddiye alan ve almayanlar oldu elbet. alanlarla tatlıya bağladık ancak almayanlar hakkında hukuksal bir süreç başlattık. ben adaletin yerini bulacağına inanıyorum ve sonuçları bekliyorum. 

ben yoğun olarak çalıştığımdan bu haksız kazanç elde eden çoğu şirketten haberim yoktu. bana haber verip uyaran yine sosyal medyadan takipçilerim oldu. herkese verdiği destekten dolayı çok teşekkür etmek istiyorum:)

son olarak  görüştüğüm şirketler içinde en düzgün çalıştıklarını düşündüğüm ve hatalarını en kısa sürede telafi eden www.buldumbuldum.com oldu. eğer vasfiye teyzeli kişiye özel ürünlere göz atmak isterseniz buradan gönül rahatlığı ile ulaşabilirsiniz diyor ve kaçıyorum:)



6 Mayıs 2013 Pazartesi

cacamela'nın özgesi ♥

geçtiğimiz cuma bu güzelliklerin sahibesi dj özge tığli ile tanıştık biz:) 
kendisi hem grafik tasarımcı, hem takı tasarımcısı, hem dj, hem de çoook güzel bir hatun!
sosyal medyanın dört bir yanından takipleşiyorduk ama yüz yüze de tanışmak çok şeker oldu^^
Ankara Overall da programı vardı Özge'nin. uzunca bir zamandır gitmemiştik overall a. baya bir değişmiş enterasan bir yer olmuş! mekan bir yana tabi de özge ışık saçıyordu resmen.
biz çok sevdik onu (kalp). o kadar gittik eğlendik de bir kare bile fotoğraf çekmeyi akıl edemedik:( hep sonradan aklıma gelir böyle şeyler ve üzülürüm.
bu keyifli akşam ve misafirperverliği için çok tişkür ediyoruz kendilerine.
istanbul da sık sık yakalayabilirsiniz yakalarsanız da kaçırmayınız^^


4 Mayıs 2013 Cumartesi

nur topu gibi 2. klip!


caanım sevgilimin grubu  PANKART ın 2. klibi Aman a çekildi^^ 
izlediniz mi?

13 Nisan 2013 Cumartesi

bi kuş!


bi miribah diyip çıkacaktım^^
çok bayıldığım program flash ile yeniden takılmaya başladım bugün.
minik bir deneme yabtım^^
uzun ve şirin animasyonlara el atma peşindeyim:)


15 Mart 2013 Cuma

hayat emekliye güzel değil de nedir?

her emeklilik hayalinde olduğu gibi benim babacımda da emekli olup sahil kasabasına yerleşme hayali vardı. şanslı ki hayalini artık gerçekleştirme imkanı buldu ve tası tarağı toplayarak bodrum a yerleştiler :(beni buralarda bırakıp hem de) ayrılmak hepimiz için kolay olmadı tabiki ama onların mutlu olması herşeye değer. bu kadar uzun ayrılıklara hiç alışık olmadığımızdan zırt pırt fotoğraflarımızı çekip gönderiyoruz birbirimize:) 
ben de geçenlerde şekilde görüldüğü üzere çorba karıştırıp aç karnımızı doyurma telaşındayken annemden bir mesaj geldi. oh rakılar açılmış kafa çekiyorlar manzaraya karşı. tamam manzara harika ama her gün de keyif yapılmaz ki kardeşim.

neredeyse her akşam bir keyif halidir sürmekte. insan kendine acımıyor değil yani. akşam olunca kolumu kaldıracak halim kalmıyor benim. devrilip yatıyoruz erkenden. emekli adama hayat öyle mi hafta sonuymuş hafta içiymiş dert mi? canın ne zaman istese keyif senin. 
hayatı tersine döndürdü bizimkiler. ah ah nerede o eski günlerimiz eskiden bizdik o sokaklarda fingir fingir gezen.
evde çorba yapan da annemdi.
yine annem karıştırsın evde çorbayı yaa banane. ben göndericem onlara gezip yiyip içerken fotoğraflar. 


eskiden hep sarhoş olan da bendim. şimdi annem:)
hahhaah:D hayat çok acayip.

anneye not: anne blogumu okursanız kızma nolur bunu yayınladım diye. hehhe  çok tatlı bence:)
not2: sizi çok seviyorum <3 p="">
not3: şarhaşmış yaa yirim:)

12 Mart 2013 Salı

fazla kopmayalım blog!

bir süredir arayı açmışız. buralara çizim yapmamışız.
bir fotoğraftan yoğun esinlenerek çizdim bunu az önce.
beni kaldırmak emre ye felç geçirtebileceğinden böyle bir pozu biz veremeyiz ne acı... :(
500 kilo oldum. 


gayet romantik bir kareden kilolarıma gelip bir anda kendimi üzmeyi de başardığıma göre kapatıp gidebilirim artık.

28 Ocak 2013 Pazartesi

28!




28 oldum ben^^ 
doğum günü kutlamayı sevmem ama bu sefer çok sürprizli ve güzel bir giriş yaptım 28 yaşıma 
tesadüflerin de katkısıyla 3 gün 3 gece  kutlamış oldum yeni yaşımı:) 
başladığı gibi gider umarım...

24 Ocak 2013 Perşembe

bizim evde kış akviteleri

şu rutin hayatımızda her gün diyoruz ki bir aktivite, bi bişey, bi atraksiyon yapalım.

hayır zaten kararsızlıkta dünya markası iki tipiz. gittiğimiz yerde bile nereye otursak diye bir saat ayakta dikilip karar vermeye çalışıyoruz. kaldı ki gidecek yere karar vereceğiz. hatta bir keresinde yolda birşeyler yeriz umuduyla istanbul dan aç bilaç yola çıkmıştık. "orda mı yesek? burda mı yesek? belki ilerde daha iyisi vardır?" derken ankaraya kadar geldik. o derece bi kararsızlık yani.

neredeyse hergün böyle bir diyalog geçiyor ve her seferinde çok acayip farklı bir aktivite bulmuşuz gibi "film izleyeliim" e karar veriyoruz ve kanepeye yayılıp film olayına giriyoruz.
böylelikle en kötü "salon da mı izlesek? çalışma odasında mı?" kararsızlığı yaşıyoruz:)


gerçi buaralar üşengeçliğimiz kararsızlığımızı her türlü döver de^^
o kanepeden yatağa zor gidiyorum yahu.

kahveyi kim yapıcak diye bile "taş kağıt makas" oynuyoruz.
genelde emre ilk makas yapar o yüzden de ben kazanırım;)
işte bizim kış günlerimiz

9 Ocak 2013 Çarşamba

2 Ocak 2013 Çarşamba

takvim hediyeli post!

rengarenk goksuq illüstrasyonlarından oluşan 2013 takvimi hazırladım.
eş dost tarafından oldukça ilgi gören takvimi neden takipçilerimle de paşlaşmayayım ki dedim;)
gönül isterdi ki milyon tane bastırıp kesip paketleyip herkesin adresine postalayayım lakin bir sponsorum olmadığından isteyen herkes kendi takvimini kendi oluşturacak. 
aşağıda geniş geniş veriyorum takvimi
250gr A4 boyutunda bir kağıda 3 sayfanın çıktısını alıp noktalı yerlerden özenle kesip takvim kartlarını hazırlayabilirsiniz. 








kimler yapacak bakalım^^
yılın ilk iş gününden herkese sevgiler...


29 Aralık 2012 Cumartesi

yılbaşı gecesi için kombin önerisi


kırmızı rujunu süren kombin önerisi yapar olmuş anacım.
dört bir yanda kombin önerileri kusara bakmayın ama hiç eksik kalamazdım:)
ben de hemen kendi kombinimi oluşturdum.

Kombinimden de anlaşılacağı üzere çok çılgın bir partide kutluyoruz 2013 ün gelişini.
oldum olası şu yılbaşı akşamını dışarıda kutlamadan haz etmedim.
sanki tek içilmesi gereken geceymiş gibi yer gök sarhoş insan dolu ıyyk!
bence en temizi evde arkadaş toplaşmacası.
ama bu sefer biz kocayla başbaşa olalım istedik.
 iki kişi olarak geçirmek istediğimiz son yılbaşımız da aynı zamanda;) yeni yıl için çılgın partimiz olmasa da çok çılgın planlarımız var neyseki...
her yıl olduğu gibi bu yıla girerken de bir ton beklenti içindeyim.
ne de olsa "imkansız diye bir şey yoktur. zorsa zaman alır"

herkese masal tadında bir yıl dilerim efendim.


13 Aralık 2012 Perşembe

goksuq kafalı kutular^^



koskoca bir yıl biterken yepyeni bir tasarımla karşınızdayım sayın izleyici^^
"GÖKSUQ KAFALI PATLAMIŞ MISIR KUTUSU"


aşağıda kutuların bıçaklarını veriyorum.
kalın gramajlı bir kağıda çıktısını alıp turuncu çizgilerden kesip, noktalı çizgilerden katlayarak ve beyaz kısımlardan yapıştırarak kendi kutularınızı yapabilrisiniz. evinizde vereceğeniz partilerde kullanabilirsiniz. arkadaşlarınız için hoş bir sunum olabilir.


1 adet kutu için 2 adet çıkış almalısınız. 
kenarları ucuca birleştirdikten sonra alt kısmını yapıştırın
kutu tamamdır.



sayfaların üstündeki parçaları da dilerseniz kitap ayracı dilerseniz de mısır kutularını süslemek için kullanabilirsiniz.




kutu1: super kutu

kutu2: aşklı meşkli öpüşmeli kutu

kutu2: yıl başı temalı kutu

kutu3: havalı havalı göksuq kafalı kutu

mısırlar nasıl olursa olsun sizin kutunuz göksuq kafalı olsun!

ay bir de patlamış mısır konusunda şiddetle tavsiye ederim ki "çerezzanın patlamış mısırı" şahane!

4 Aralık 2012 Salı

fimosal posta!

bir ara karakterleri fimolardan oluşan çocuk kitapları hazırlamıştım. her gün full time hamurlarla oynuyor üzerine para alıyordum^^ o proje bitti ama kalan hamurlara halen gözüm takılmaktaydı. sonra nerden bulduğumu hatırlamadığım bir kaç fimo örneği buldum esinlenerek aslında çokça çakarak bunları yabtım. sonra bunları paketledim iki datlı kıza gönderdim. şimdi bidaa yapcam. ço eğlenceli


19 Kasım 2012 Pazartesi

günaydııın!


malum pazartesi sabahı... modum böyleken beni kendime getirecek, gözümü açacak, neşeme neşe katacak bir şeyler arıyordum ki aklıma geçen sene sık sık son ses açıp ofis sakinlerini delirttiğim bu parça geldi. ne zaman dinlesem yerimde duramıyorum. enerji veriyor bana.

hadi sen de dinle iyi gelir belki pazartesi sabahına...




not: işlerimi toparladığımda çizim tableti ile ilgili bir post hazırlamayı düşünüyorum.  ordan burdan bir çok soru alıyorum. bunların hepsini bir postta toplarsak herkes faydalanır diye düşünüyorum. sormak istediği olan varsa yorum bırakabilir ve mail atabilir elimden geldiğince cevaplandırıp yayınlarım:)

neşeli haftalar dilerim
ok.by

9 Kasım 2012 Cuma

5 Kasım 2012 Pazartesi

5 KASIM!


Benim canım arkadaşım doğmuş bugün!
önce ayrı ülkeler şimdi de ayrı şehirler aramıza girmiş bu kızı benden almış durumda.
4gün sonra kavuşacak olmasak öyle salya sümük şeyler yazardım ki 4 hafta depresyonda kalırdı. ama şimdi görüşeceğiz sonunda diye duygusala bağlamadım bu sefer;) 
sadece ÇÇOOOOOOKKKK ÖZLEDİİİM!
gökçen'e not: iyi ki doğdun felan da yazmıyım şimdi dedim ama ya doğmasaymış ne bok yermişim o zaman lan dedim kendi kendime. o yüzden iyi ki doğmuşsun! ayy şimdi aklıma geldi de umarım telefondan bakmıyorsundur resme çünkü hololopu hoplatmak hayli emek isteyen bir uğraş  sonucu ortaya çıktı ben bu kadar uğraşmışken öylece duran bir hololoplu gökçensu görüyor olmanı hiç istemem doğrusu. mehehe. 

gerçi ben uğraştım falan diyorum ama onun benim için hazırladığı şu videoyu da henüz geçemedim biliyorum:( ama nasıl bunun üzerine çıkarım ...hediye çıtasını öyle yükseltti ki!

5 Ekim 2012 Cuma

çok bunaldım anacım!




bugün içimde  bir sıkıntı bir sıkıntı ki sormayın dostlar...
neyse ki hayatımda çizmek diye bişey var. ve tabi müzik
ve kahve ve kocam kişisi ve arkadaşlarım ve ailem ve kardeşlerim ve bisiklet ve yemek yemek ve filmler ve sağlıklı olmam ve yeni evim.... ay ne güzelmiş ya lan hayat! neyse vaz geçtim iyiyim ben. 

şimdilik...

Haa bir de BURSAA bu akşam işin yoksa hayal de PANKART sahne sahne alıyor.
yarın da MERSİN deler. Biraz ska iyi gelir ;)


3 Ekim 2012 Çarşamba

3 ekim

HEYYO.o! 

bugün birlikte dolu dolu 4 yılı geride bırakarak evliliğimizin 5. yılına girmiş bulunmaktayız sayın seyirciler... 



biz kutlamaları burada belirttiğim nedenlerden ötürü yazın yaptık bile:)
bu fotoğraflar da o kutlamalardan^^
öyle tarihsel kutlamalara ne gerek var caım:)


onca sualtı fotoğrafından tek düzgünümsü karemiz^^
çok çılgın! bir partinin ardından havuza atlamaca :P
......................
29468246
(numeroloji ile ilgilenen var mı bilmiyorum ama numeroloji bilimine göre bile tüm rakamlar bizim ayrılmaz bir ruh eşi olduğumuz kanısında:) 
bilim yanıltsa bile kalpler yanıltmasın duble 2 duble 6 sevgilim.





20 Eylül 2012 Perşembe

you are my star!

dün yaptığım hareketli göksuk kafasını kıskanan koca "ben de isterim" diye tutturdu:)


ne çaldığını dinlemek için:>> buraya tık
izlemek için>> buraya tık
"çok beğendim takip edeyim ben" için> buraya
ve


19 Eylül 2012 Çarşamba

bizim sürpriz:)

surpriz anlayışı kişiden kişiye göre değişir tabi ama bizim evde sürpriz şaraba koyduğumuz isimden başka bir şey değildir. örneğin "akşam gelirken sürpriz alsana" diyorsam bu şaraptır. koca da alır gelir:)
bu saçma sapan hikayeyi yine kocamın ne kadar sürprizlerle dolu bir erkek olmasına bağlayacağım^^
evliliğimizin ilk yıllarıydı sanırım bir gün eve geç gelecekti. benim de evde işlerim var falan... neyse işten eve gittim. bir de ne göreyim mutfak tezgahının üzerinde bir şişe şarap ve bir not var!
yani benim koca hiç öyle sürprizli falan bir sevgili olmadığı için beni hayli şaşırttı tabi. notta ne yazdığını söylemem ama çok duygulandım hatta gözlerim bile doldu yahu. (düşün artık sürpriz konusunda ne durumdayız)

neyse ben salya sümük şarabımı içtim. çok sevindim herkese anlatıyorum falan kocam bana "sürpriz yapmış" aman tanrım kimse inanamıyor, çığlıklar, alkışlar :) (ok. çok abarttım) işte benim bu kadar çok sevindiğimi görünce heralde ne zaman bana bir şey yapmak istese gidip şarap alır oldu beyim. onun aklına nasılsa bana bir şey yapmak gelmez diye "akşam bana sürprüz yapsana" dedim bir kaç kez yaptığı sürpriz her seferinde ama heeeer seferinde şarap almak oldu:)) hiç biri ilki kadar duygusal olmadı elbet ama artık ne zaman şarap istesem adı sürpriz:) 
"bi sürpriz aç da içelim"  

hello:)


5 Eylül 2012 Çarşamba

bir şortlu bir tişörtlü tatil:)


her seneki gibi koca bavullu tatil yerine bu sefer dedik ki küçücük bir çanta hazırlayalım. bi şort bi tişörtle tatili noktalayalım. bakalım nasıl olacak.

sadece yedek tişört ve mayoları içeren gördüğünüz mini çanta ile 4 günde 2 şehir gezip geldik.
 ne giysem derdi hiç yaşamadım vallahi:) bence iyi oldu yapılabiliyormuş onu gördük. uzun tatiller için sıkıntı ama 4 gün için ideal oldu.

gayet doğa ve biz bir tatildi bu seferki... 

bu gibi durumlar için yedek giysi almakta fayda var tabi... :)

bu da mutlu son...