gözlerde "bitse de gitsek" ifadesi ve genel görünümde mide bulantısı etkisi^^
en kötü olan bunu istemsizce yapıyor olması. bazen suratının farkına bile varmıyor.
ahaha ben çok gülüyorum kaşları çatılınca...


- 85 doğumluyum.
- tam bir kova kadınıyım.
- yazım kötüdür ama çizerim her şeyi çizerim hem de
mutlu olur çizerim mutsuz olur yine çizerim.
- işim gücüm de çizmek zaten.
- hayatının aşkıyla evli şanslı kadınlardanım. Cok eglenceli ve cok yakisikli müzisyen bir kocam var.
- 1.75 boyum var. hep ortamdaki en sırık kız olduğumdan
bütün fotoğraflarda dizlerimden hafif eğilerek poz veririm.
- sürekli olarak rejimde takliti yaparım ama görünce
yemeden durabileceğim bir besine daha rastlamadım. kendimi cezalandıramam bu konuda ne bulursam yerim.
- çok yer çok içerim. oğlan çocuklarıyla kapışırım.
- yaparken parmağımı doğradığım bütün yemeklerim çok güzel olur.
bir keresinde doğramadım çok kötüydü.
- en sevdiğim çiçek kaktüstür.
- denizi saatlerce seyredebilirim.
- sevdiğim filmleri 1000lerce kez izlemekten zevk alırım.
- bazen çekilmez olabiliyorum.
- biraz inatçı biraz da kinciyim galiba ama özünde iyi bi insanımdır.
- kimseye bir zararım yoktur heralde.
işte böyle beyle
- bir de pembeyi çok severim