15 Şubat 2011 Salı

cece























dün bize neredeyse on bin beş yüz yıl asırdır görmediğim cececim geldi:)
saatlerce yemek yapmaya çalıştım. ya hepsi çok güzel oldu ya da gerçekten kurtlar gibi açtık bilmiyorum ama ne var ne yok her şeyi silip süpürdük:)
başına açmadığı iş kalmamış yine cecemin. büssürü bıdı bıdı yaptık

şimdi akşamdan kalmayım ve uykusuzum:( (bknz: şekil 2)
























şekil 2

................
Bir de cumartesi günü dünyanın en bi çok tatlı insanılarından birisi norasıyla buluştuk, tanıştık, konuştuk. (ya da yok yok o konuştu ben dinledim:) hehe hani bazı insanlar vardır ya böyle sabaha kadar anlatsın sen dinle. işte öyle birisiymiş nora . bıcır bıcır, kıpır kıpır
ne iyi etmiş ankara' ya gelmiş:)

11 Şubat 2011 Cuma

iki gün brokoli yemekle zayıflayacağını sanan mal benim.





















-zayıflama çalışıyosun da niye hala içiyosun?
-kendime torpil yapıp incecik çizdiğime bakma eğer göbeğimi görseydin sen de içerdin :(
.
.
.
az önce kendi kendime mi konuştum? O.o

10 Şubat 2011 Perşembe

YES! I Can Do It!





















Kafa süslerine hele de bandanalara bayılırım:)
geçenlerde Hesionka:) nın şu bloğundaki bu posunda
gayet açıklayıcı biçimde gösterdiği pin-up style bandana bağlama
videosunu izleyip öğrendikten sonra evde "we can do it!" modunda takılır oldum.
(alttaki pijamayı görme. tam "we can do it" kızı işte:)
ev işleri, iş işleri, hobi işleri vs. hepsini haletmeye çalışırken pek bir havalı oluyor:)
objektiflere böyle pozlar vermeden de geçmiyoruz tabi^_^

9 Şubat 2011 Çarşamba

:_(






















kırık kulak tavşan monşerimiz öldü:(

3 Şubat 2011 Perşembe

hasta pasta koca

canım sevgilim yaklaşık bir haftadır hasta.
rapor aldı evde dinlenmecede...












































































































































bir de bana soruyorlar "çocuk ne zaman?"

1 Şubat 2011 Salı

biyometrik göksuk





















sabah vize için evlere şenlik bir fotoğraf çektirdim.
kahkülleri topla,
kulak memelerini aç,
düz dur
gülme!
gülümseme de:(

iyi de dostum "BU KİM?"

benden çizim bekleyen ve benim artık yüzümün olmadığı arkadaşlara
MÜHİM NOT:
azıcık daha sabredin nolur:)
çok az kaldı şu elimdeki palyaçolar bir bitsin hem futter-wacking dansı yapıcam
hem de sipariş çizimlerimi:)

27 Ocak 2011 Perşembe

durum raporu:)





















evet gün itibariyle 26 yaşıma basmış bulunmaktayım.
gerek zorla gerek kendiliğinden doğum günüm bir haftadır yurtta ve dünyada coşkuyla kutlanmakta:D ve ben hala palyaço çizmekteyim.
acayip yoğun bir dönemde olduğumdan fazla post giremedim buraya ama şubatta elimdeki işlerim azalıyor gibi daha sık yazar çizerim diye umuyorum:)

bir haftadır canım dostlarım ve ailem tarafından hediyelere boğuldum:D hepsine burdan
tekrar teşekkür ediyorum. ama bu sabah aldığım bir hediye not yazı her neyse beni göz yaşlarına boğdu. gökçenim yazmış demiş ki:

yaaaa cok ozledim zaten uzuklu bi dogum gunu mesajı olabilir bu alarm şimdiden !! İyi ki dogdun lan !! kardesten de otesin benim için ! hani seymiş ya cok cok coook sevdiğin insanlar obur hayatlarında da mutlaka bi şekilde senin hayatındaymış işte onlardansın ! ya anamdın ya sewgilim karar weremiorum :D

hihihihii yıllar sonra ilk karsılastımıız gun geldi aklıma ne komikti iyi ki gelmişim dogum gunune sonra hersey ne guzel oldu kardesim oldun sıgınagım oldun sarapları kapıp kapıp kostun yanıma hep uzuklu gunlerde evlenince de ben kostum sana saraplarımla ozledim balkon sefalarımızı çiğ köfte partilerimizi alışveriş cılgınlıklarımızı .. çarşambaları .. cumartesileri .. öğlen aralarını .. turk kahvelerini .. ama hepsini senle özlediiimmmmmmmmm !!

boyle sen bana içten içten gülüosun ya en salak espirilerimi bile anlayıp ya da ben cok uzgunsem onu hissediosun ya baslıosun ses tonumdan tahminler yapmaya onları da cok özledim .. sonra senin kıyafetine gore durum tahmini yapmayı özledim :D bi de bi de en cok ofiste ben üşengeçliğimden yerimden kalmayıp da tekerlekli koltukla bi yere gitmeye calısırken carptıgım her masada trafik kazası yaptım !! dediğimde her seferinde katıla katıla gülmeni de cok özledim..

kızım ben seninle komik aptal salak bişeye gülmeyi cok özledim yaaaaaaaaa !!

her sey arkadasım :D

simdi ben orda olsaydım oglen arana gelirdim patlatırdık gözde de bi tonbalıklı makarna !! söyle bi if sonra ya da evde soylee rakılı mezeli bi sofra bol muhabbet bol kahkaha artık bensiz yaparsınız :(

pijamama da selam soyle !! burda kafama layık bişeler bulunca hep seni arıyorum :(

iyi ki warsın olum cok sanslıyım hep ol !!

üzüklü yazmamaya calıstıgım için konudan konuya atlıorum walla heder oldum burda ( salak dedin güldün ama bi de gozlerin doluyo yawas yawas gordum gorduumm !! :D )

bugun benim yerime battaniyem kocaman sarılsın sana kuzucum boyle ben gurbet ellerde ayr

ı düştük bu sefer ama biliosun oyle deil benim kalbim ruhum aklım fikrim senin yanında hakikatli arkadasım :D

hadi gidiyorum ben yoksa wallahi cok duygulu cümleler gelio sen orda ben burda perişan olcaz sonra iş yerinde makyajın akcak sonra siyah beyaz tişörtüne rimelin damlicak fln :D bugun mü giydin yarın mı giycen he heee ihihihiii :D

iyi ki dogdun dostum iyi ki hayatımdasın seni cok sewiorum mucuk !!

yayında ve yapımda emegi gecen hüsniye teyzemi ve ayhan amcamı da kocaman opuyorum !! wallahi cok iyi iş çıkartmışlar şahane !! ailecek bayılıoruz uzun co ya :D

love love love !!!





















ne tatlı değil mi:D




bir tane de doğum günü hediyesi çok sevdiğim tek türk grup olan athena dan
doğum günüm olduğunu duyunca hemen konser verelim deiler herhalde tam gününde if
teler:))


















biz de oradayız kocacımlan:) kutu gibi mekanda muhtemelen yine sıkış tepiş saygı duruşu modunda izleyebileceğimiz bir konser olacak ama olsun...

evet şimdiye kadar yazdığım en uzun postun da sonuna gelmiş bulunmaktayız.
sevgiler herkese...

21 Ocak 2011 Cuma

PALYAÇO




















bir haftadır sürekli palyaço çiziyorumO_o
artık içim dışım palyaço oldu. zaten öyle palyaçolara karşı bir sempatim de yoktu.
şimdi hiiç yok. rüyamda bile palyaçolar kovalıyor beni.
bu kitap bitene kadar palyaçoya dönüşmekten korkuyorum:(

13 Ocak 2011 Perşembe

HER GÜN İÇECEĞİM!





















E pes artık! ben konuşmuyorum...(AKP)
vee...
sizlere bir parça Dengesiz Heriflerden geliyor "Her Gün İçeceğim"








konuyla alakalı güzel bir yazı da Bekir Coşkun dan tık tık
bir de ful yaprakları yazmış onun yazısı da burda tık tık

12 Ocak 2011 Çarşamba

"UCUBE!"





















Ben öfkemden yazamadım bir türlü.
yazıp yazıp sildim.
en iyisi yazılanları paylaşıyım.

Özdemir İnce demiş ki:
İktidar ileri gelenleri ve goygoycuları ve belki yeni Kars Belediye Başkanı bilmiyordurlar ama söz konusu heykeli yapan Mehmet Aksoy sadece Türkiye’de değil bütün dünyada günümüzünen büyük heykeltıraşlarından biridir. Heykeli tıraş edene değil, heykeli yontarak yapan kimseyeheykeltıraş denir. Ismarlayan ve yaptıran Kars Belediyesi olsa bile, heykeltıraşın emeğininkarşılığını para olarak Mehmet Aksoy’a ödenmiş olsa bile, heykelin ebedi telif hakları MehmetAksoy’a aittir. Park yapmak bahanesiyle olsa bile o heykeli kimse yıkamaz. Birisi gelip tamamlayıncaya kadar bu haliyle yarım kalır.
AKP’li Belediye Başkanı’nın yıkıcı tavrı AKP için yüz karasıdır. Aralarında heykel sanatındananlayan kimse yok mu? Başbakan heykeli bir “ucube” sansa bile bütün suç Kars’ın AKP’liBelediye Başkanı’na ait.
Mehmet Aksoy, “Heykeli yıktırırlarsa Taliban’a dönerler!” demiş. Yıkmayı düşünmek bile insanıTaliban yapar! Ve dünya başına yıkılır. Denemesi bedava!

Tufan Türenç demiş ki:

Tayyip Bey bir heykeli aforoz eden Hocası Erbakan’dan 36 yıl sonra Kars’taki “İnsanlık Anıtı”heykelini “ucube” diye tanımladı ve derhal yıkılmasını emretti.
Yazık! 1974’ten 2011’e heykeller babında değişen bir şey yok.

Yılmaz Özdil demiş ki:

Sanattan manattan anlamaz bunlar.
Kafalarını taktıkları yer başkadır.

4 Ocak 2011 Salı

tattoo





















benim için çok çok özel birisinin ismini japon harfleriyle dirseğimin üzerine dövme yaptırmıştım. ismi japonca ya gökçenim in japonca hocası çevirmişti. aynı zamanda gökçenim de bacağına japonca bir cümle yazdırmıştı. fakat daha sonraları bir japona dövmesini gösterdiğinde hayal kırıklığına uğramıştı. çünkü cümlenin bir kelimesi eksikti. o kelimesiz de pek bir anlamı olmuyor tabi:)
bizim ofise de bir çeviri için japon iki bayan geldi. ben de bu hikayeyi hatırladım ve açtım kolumu gösterdim. japonlar koluma öylece baktılar ve yazıyı bir şeye benzetemediler! yahu bir harf bile mi benzemiyooo? neyse sonra kolumu evirip çevirmeye başladılar...
























evet sonuç olarak eğer kolumu böyle tutarsam biraz benziyormuş. bir yerde "m" harfine benzeyen bir şey gördüler. o da BİRAZ benziyor yani:)

neyse ama çok takılmadım. çünkü asıl önemli olan benim ona yüklediğim anlam.
yıllar önce kardeşim yerine koyduğum ve bir trafik kazasında kaybettiğim canım arkadaşımın
ismi o. bir şeye benzesin ya da benzemesin orada hala meleğimin ismi yazıyor benim için :)))))

31 Aralık 2010 Cuma

dıbıdıp dıpıdıp






















yıl başında illa bişiy yapmak zorunda mıyız ki?
hayııııır!
hele dışarılara çıkmaya şiddettle karşıyım.
biz kocicimla pijamalarımızı giyip victoria's secret defilesini izlemeyi planlıyoruz.
dansöz çıkarsa onu da izleriz:) hatta belki kırmızı don bile giyeriz
ama evimiz de sıcak yuvamızdayız:)
hatta geberene kadar tekila içe de biliriz.
evet içebiliriz...


HERKESE BU YILDAN ON 100 BİN MİLYON KAT DAHA GÜZEL BİR YIL DİLİYORUUM:)

30 Aralık 2010 Perşembe

kahvem de bitmiş:(





















sabah kahvemi içmezsem uyanamam ki:(

29 Aralık 2010 Çarşamba

kara kara bulutlar





















bazen diyorum ki "napıyorum ben yeaa?"
sen de diyo musun?
çok daralıyo musun?
kendini patlamak üzere gibi hissediyo musun?
aynı anda hem üşüyüp hem terliyo musun?
hiç neşeli değilim ama çok neşeli işler yapmak durumundayım.
gidiyim de çalışıyım...


28 Aralık 2010 Salı

beni çikolata yağmurlarında yıkasınlar!






















imdaat! biri bana yardım etsin. gördüğüm bütün tatlılara saldırıyorum!

24 Aralık 2010 Cuma

leş!





















günlerdir iş yoğunluğundan pasalı pasaklı geziniyordum ortalıklarda
bugün dedim ki kendi kendime "azıcık kıza benze kızım! kendine bir çeki düzen ver."






















sonraa...





















max geldii!























birlikte oynamak için bahçeye çıktık...





















hehe... bahçe sulanmış biraz:))
bahçede bir oraya bir buraya koştuk oynadık.
leş gibiyim ama çok eğlendim:)

21 Aralık 2010 Salı

bir ponpon çizdim:)





















çok sevgili Deniz Berdan 'ı ve onun yakışıklı ponpon' unu tanımayan yoktur eminim.
ponpon' u görür görmez özellikle bu ceketini mor pantolonunu hemen çizilmeli dedim ve çizimimi Deniz Hanım la paylaştım. çizgi ponponu çok beğendiğini ve benimle ilgili bir post hazılamak isyediğini söyleyince de çok keyiflendim:)
vee burdan Deniz Hanım' ın ilgisine çok teşekkür ediyorum.

16 Aralık 2010 Perşembe

çöp torbası























Hani elin kolun çöp dolu çöp atmak için çöpe gidersin ve içinde poşet yoktur ya...
f*ck! (lanet olsun:) uyuz olurum o duruma.

14 Aralık 2010 Salı

ofisimizin yeni üyesi


















bu şahane yaratık artık ofiste bizimle:)))
hepimiz hayvan mıncırır, sever, öper, yalar insanlar olduğumuz için tuttuğumuz hayvanı ofise getiriryoruz. tavşan monşer, k9 boss ve son olarak yukarıda fotoğrafı olan max!
hepsi neşemize neşe katıyor onlarla çalışmak çok keyifli. insanda sinir stres kalmıyor.
insanın yiyesi gelmiyor mu? şu tipe bakın

13 Aralık 2010 Pazartesi

kar




















Canım annem ve canım babam ne zaman kar yağsa perdeleri tülleri açıp,
bir şişe şarap ve klasik müzik eşliğinde pencere kenarında yağan karı seyrederler:)
bu hafta sonu kocayla birilikte bu aile geleneğimize uyaraktan evden çıkmadan şarap içip yağan karı seyrettik. çok keyifliydi:)

10 Aralık 2010 Cuma

iyi geceler












































































































































































çizmeye üşendiğim için bu daha kısa hali.
koca bütün gece sağa sola dönerek beni ve yorganı bir oraya bir buraya ittirerek yerleşmeye çalıştı.
sonuç olarak çok uykusuzum çok:(

9 Aralık 2010 Perşembe

bazen ben...





















Bazen aynen böyle hissediyorum.
sanki hayatım hergün saat altıdan sonra başlıyor.
mesai bitene kadar nefesimi tutuyorum da bitince nefes alıyormuşum gibi.
işimi çok sevdiğim halde ofiste olmaya ve sürekli başkalarının istediklerini çizmeye dayanamıyorum bazen.

8 Aralık 2010 Çarşamba

pankART
















Pankart için yaptığım illustrasyon banner
tıklayınız dinleyiniz:)))

7 Aralık 2010 Salı

puzzle:)





















Bu aralar yemiyorum içmiyorum puzzle yapıyorum.
Evde sürekli "şu parçayı bulup kalkıcam"
"şu parçayı bulup gelicem"
"şu parçayı bulup yatıcam"
cümleleri kurup kurup 10-15 parça koyup kalkıyorum başından.
gözümü kapatınca bile parçaları birleştiriyorum kafamda
çok keyifliymiş ben ilk defa bulaştım bu işe başka bir iş yapamıyorum
bakalım ne olacak sonumuz.

3 Aralık 2010 Cuma

üzüklü post:(




















o gidiyo...:(
benim canım arkadaşım kardeşim yepyeni bir hayata başlamak için yarın İngiltere yolcusu.
of ne garip bir duygudur bu. onun adına sevinçten deli olurken kendi adıma üzüntüden mahfolmak:(
buna alışmak çok zor olacak
artık kimse beni hergün saat beşte arayıp "bir saat kaldı dayan!" demeyecek,
gidilebilecek en sıkıcı yerler olan kuaför, ağda vb. yerlere kimse mırın kırın etmeden benimle gelmeyecek
kimse pazara gidip kendinden geçmeyecek.
pazarcı amcalar ve görebilecekleri en ruh hastası müşterisi ile diyologları beni yerlere yatıramayacak.
benimle kilo kilo çiğ köfte-şarap partisi yapamayacak
bir lokmalık kalan çin turbunu benimle paylaşıp şerefe yapamayacak
artık hacı ruju bulmak beni sevindirmeyecek muhtemelen ağlatacak
şimdi kimse "ohaaaa! bi çizer buldum kesin bayılırsın. şuna bak" demeyecek
kimse "kızım neler oldu?" diye bana
heyecanlı heyecanlı bir günde başına gelen tonla olayı anlatamayacak
bindiği taksiye parayı uzatıp "hayırlı olsuun" diyemeyecek(gerçi bunu oralarda da yapar kesin)
benimle rakı içemeyecek
yaptığım ve yapamadığım iğrenç espirilere artık kimse gülmeyecek
.
.
.
sonsuza kadar uzatabilirm ama biraz daha yazarsam çok kötü olacağım.