3 Kasım 2010 Çarşamba

baban da mı aşçıydı kızım?





















Çok değil bundan bir sene öncesine kadar bir salatayı yapmam bir saatimi alıyordu.
Dün bir saate tam 4 çeşit yemek yaptım. (şimdi çeşitleri saymıyorum bir çıkar da " ne var canım onda ben onbeş dakikada yaparım" der falan karizmam çizilmesin)
Yalnız iki yıldır her gün yemek yapıyorum sanılmasın, öyle çok pratik yapmadım bu gunlere gelebilmek için. canım kayınvalidem sağolsun bize yemekler hazırlanmış tencerede ısıtılmış olarak gelir. biz de tabaklara koyar afiyetle yeriz (bunu kıskanmayalım lütfen). bu sıralar abimizde evlendiğinden yemek yaptığı ev sayısı üçe çıktı. o yüzden ara sıra ben de yapıyorum bir şeyler:) e şimdi yeni evlilere öncelik tanımak lazım...

8 yorum:

  1. Ama ama... Sicak sicak hazir gelen yemekleri nasil kiskanmamami beklersin? :O


    Ağlamak istiyorum :/

    YanıtlaSil
  2. hi hi :D ağlama ağlama
    artık ben de yapıyorum hem :)
    hatta sabahtan plan yapıyorum ne yapsam diye
    yemek bloglarına bakıyorum
    tarifler topluyorum :)

    YanıtlaSil
  3. ohh ya şahane kayınvalideymiş o öyle !!!
    yemeği yaptığı, pişirdiği yetmezmiş gibi bir de sıcak sıcak geliyor ohhh afiyet, bal olsun :))

    yemek yapmaya bi başladın mı zaten devamı çok kolaylıkla geliyor....

    YanıtlaSil
  4. evet valla kaynana konusunda acayip şanslı çıktım:)
    yemek işi de gerçekten yaptıkça zevkli ve birbirinin aynıymış.
    öğreneceğiz bakalım yavaştan.

    YanıtlaSil
  5. Çok rahat ve tatlı çizimler, eline sağlık.
    Kürşat Zaman

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  7. Canımsın seviyorum resimlerini blogumda kullanmam seni rahatsız etmez değilmi ::::) çok güzeller ama neyapabilirim :)

    YanıtlaSil
  8. elifcim :)) etmez istediğini istediğin yerde kullanabilirsin^^

    YanıtlaSil