16 Ağustos 2011 Salı

saç-makas-kuaför-göksuk ilişkisi

ben oldum olası kuaförlerden nefret ederim. yok tam öyle demiyim kuaför kişilere karşı değil kuaför salonuna karşıyım. yani oraya gitmek bana büyük büyük bir işkence gibi gelir. orada oturmak... oturmak... oturmak... düşüncesi bile sinirimi bozar. haliyle liseden beri kendi saçımı kendim keser kendim boyarım (köklü bir değişiklik değilse eğer).



















bunca yıldır bu işleri kendim hallediyor olmama rağmen herhangi bir ustalaşma görüldü mü? derseniz "asla!" derim. hala bütün beceriksizliğimle kesiyorum saçımı. daha dün artık gözümün önünü tamamen kapatan kahküllerime bir el atayım dedim...

ve işte sonuç...


















böyle saç mı olur lan!

şimdi hepsini en kısa olanların hizzasında kesmeye çalışsam biliyorum ondan daha da kısa bir boyuta gelecekler, diğerlerini de ona uydurmaya çalışsam kahkülü komple kazımak durumunda kalacağım. o yüzden taa ki bir kuaföre gitmeye kendimi hazır hissedene kadar bu saçma saç modeliyle huzurlarınızda olacağım...

şimdi kendi kendime düşündüm de
kızım göksu;
saç kesmeyi beceremezsin, boyama desen o da bi şeye benzemiyor, e makyajdan anlamadığını da daha önce beyan etmiştin, oje süremediğini de çok iyi biliyoruz... bana anladığın kadınsal bir iş söyle! bir de ne diye hala kendin yapmaya kalkarsın bilmem ki...

25 yorum:

  1. ama göksukcum
    seninki de nası iyi cesaret
    ^__^
    nolcak şimdi o kahküller.bi yere git yarın su saatte gelicem direk beni alabilir misiniz diye sor belki bekletmezler.
    saç zor iş azizem.
    bak ben ne zaman kestirdim hala uzamıyo 0_0
    dertlere gark oluyorum :(
    snf

    YanıtlaSil
  2. Valla ben de nefret ederim.
    10 yaşımdan beri kendim keserim saçlarımı. Yamukluğunu da hiiç takmam aman be onla mı uğraşıcam.
    yalnız kahkül mevzuatı cidden berbat. çok rezil hallerde gezmişliğim vardır. Bazen tutturamayıp Bulgar halterci kıvamına getirmişliğimde var. Ama yine kuaföre gidip yanık saç kokusu soluyacağıma yamuk yumuk gezerim daha iyi :)
    boşver takma bence güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Aynı cesaret annemde de var, bir kere kahküllerimi ona kestirmek gibi bir gaflette bulundum. Bütün hafta okulda kısacık kalmış kahküllerimle kınalı yapıncak gibi gezdiğimi hatırlıyorum. Kabus gibiydi..

    YanıtlaSil
  4. kelemek^^ nolcak ben de bilemiyorum... ama henüz hazır hissetmiyorum kendimi kuaför kapısından girmek için:( amaan napalım böyle takılırım biraz belki uzayınca belli olmaz^^ hihi

    YanıtlaSil
  5. banyosuyu>> bulgar halterci :D hahahah off çok güldürdün beni banyosuyucum:) yaa al benden de o kadar işte hıh yamuk gezicem işte hem sence de güzel olmuş! haha şu tipe güzel dedin ya süpersin!

    ayşa>>:D kınalı yapıncak işte aradığım buydu tam anlamıyla kınalı yapıncak oldum!!! çok eğlendim şimdi kendimlen:)))

    YanıtlaSil
  6. ne diyim ben sana . eminim yeni bir akım olur bu model hihihiii
    kuafördebeklemefobik lerdensin değilmi. tam bir kabus. offf gitmem gerektiği aklıma gelince .
    Bu arada en güzeli senin yaptığın biliyormusun . öyle veya böyle bu senin kestiğin saç. Birde gidiyosun profosyonelya aarkadaşlar anlatıyorsun şöle, böle olsun kesim . AA sonra bir bakıyosun ki ne alaka ya ??? sonra yapış gırtlağına.
    En azından kendi stilini sen belirliyorsun değilmi ?
    Devam et kuzummm

    YanıtlaSil
  7. ben de sevmiyorum ama gittim saçlarımı hangi akla hizmetse sarıya boyattım şimdi habire dip boyaya gitmek zorundayım, aferim bana demi.
    saç dediğin şey hemen uzuyo yani, düzelir sen dert etme :)

    YanıtlaSil
  8. elif>> hem de ne fobi elifcim sorma. şu tiple hala gitmiyorum düzelttirmeye düşün artık! stil de 1 numarayım di mi ama:)) haha kınalı yapıncak stayla!

    YanıtlaSil
  9. battodol>> aferin gerçekten! onu ben de denedim bir kere de iyi ki yandı saçlarım da kullanamadım. yoksa iki karış gelmiş dip boyasıyla geziyor olurdum heralde.
    düzelir diye bir umut bekliycem bende^^

    YanıtlaSil
  10. ha haa çok şirin olmuş postta, çizimler de:) hakkaten yeni bir akım olabilir:) cok bunalırsan bandana taçlar yardımcı olabilir belki^^

    ben de ortaokulda ince fırçayla fön çekmeye kalkmıştım kahküllerime, sonra ikisini birbirinden ayıramayıp kıpkısacık kesmek zorunda kalmıştık. İbiş gibiydim bir süre :D

    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. ihihi inanmıoruuum...bunla ilgili bi postta ben yazmıştım...valki'nin kuaför fabisi die...yalnız olmadımı bilmek süpermiş ihihi...ayrıca eminim yamuk kahkülle de şirinsindir takma kafana benimki de öle oluo ihihi...bi de ben dayanamadım draculaurayı aldım az önce...çoook cici ihihi ^^

    YanıtlaSil
  12. nisa>> teşekkürler^^ aslında bandana olabilir gerçekten deneyelim bakalım isyankar saçlarım kenarlardan çıkmazsa güzel olabilir.
    demek senin de saç maceran var^^ ne çokmuşuz baksana

    valki>> aa evet valkicim hatırladım o postu^^ ben buraya yazdığım her yeni postta hiçbir konuda yalnız olmadığımı tekrar görüyorum^^ ve ayrıca draculaura nı aciip derecede kıskandığımı belirtmek isterim:( ben de isterim ya banane...

    YanıtlaSil
  13. göksum uğurum benim sen her halinle güzelsin :)) sayende bir sitede moda editörü oldum ayrıntıları sana sonra geçeceğim canım :)) bir de ps: bende oje süremem, boya yapamam, makyaja da pek bir yatkınlığım olmasa da makyajdan vazgeçemem:) Yalnız değilsin yani canım :)

    YanıtlaSil
  14. aa nasıl yaa? isterim detayları:)) ne güzelmiş ama nasıl sayemde acaba alla alla^^ lakin çok sevindim canım yıldızın parlasın! mihihi

    YanıtlaSil
  15. muhteşem bi yeteneksin tatlım bil bunu. gerisinide boşveeeerrr:)

    YanıtlaSil
  16. kahkül kesimi çok tehlikeli oluyorç bir kez hepsini düz kesicem diye alnımın tepesine kadar kısaltmıştım o acı tecrübeden sonra manikür makasıyla dikleme şeklinde kısaltmaya devam ettim.sonra da kahkül sevdamdan vazgeçtim. :)

    YanıtlaSil
  17. cns>> çok mersi canım... bunu duyduğuma sevindim

    banu>> demek herkes bu konuda kötü bir tecrübeye sahip. işte işin kötüsü ben kötü tecrübelerimi saymadım bile yine de vazgeçmiyorum inatla^^

    YanıtlaSil
  18. cnm sen en iyisini yapmışın.kuaför fobin varsa boş boşuna kendını strese sokmaktansa elınden geldığınce kendi çözümünü bulmuşun.bende sen gibi saçını kendi kesenlerdenim az cesaretimi toplarsam vıctırıa modelı bıle denmeyı dşünüyorum:)sende devam et o yamuk kısımlarıda al kısacıkta olsa emnımım sırın kahkulun olacaktır devam cnm

    YanıtlaSil
  19. cnm sen en iyisini yapmışın.kuaför fobin varsa boş boşuna kendını strese sokmaktansa elınden geldığınce kendi çözümünü bulmuşun.bende sen gibi saçını kendi kesenlerdenim az cesaretimi toplarsam vıctırıa modelı bıle denmeyı dşünüyorum:)sende devam et o yamuk kısımlarıda al kısacıkta olsa emnımım sırın kahkulun olacaktır devam cnm

    YanıtlaSil
  20. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  21. yine ben.. :) tatildeydim cevap yazamadım üzgünüm. peki Çizgi Film (animasyon) bölümü hakkında bilgi verebilir misin? eskişehirde bu bölüm varmış diye okudum. ben en çok yetenek sınavından korkuyorum. :)

    YanıtlaSil
  22. nermin>> desteklerin için teşekkür ederim canım^^ çirkin olsun napıyım hem uzadı bile biraz o kadar belli olmuyor artık^^

    esin>>evet canım eskişehir de bu bölüm var^^ gayet güzel bir bölüm keşke bende animasyon okusaydım:( çok güzel mezunlar vermiş bir okul. animasyon mezunu birinin çizgisi bence kafadan 10 numaradır. işlerine bile bakmaya gerek yok^^ yetenek sınavından korkama sakın sadece çok çalış. yetenek sınavları için desen kursları var. o kurslara katılmadan biraz zor olabilir kazanmak. fakat eğlencelidir, güzeldir... sonuçlardan haberdar et beni

    YanıtlaSil
  23. hihihi, ben de arkadasim(kardesim) cilegin saclarini kesmistim bir gece. sabah oldugunda vahameti farketmistik. kafasini bereyle kamufle edip, kuafore gitmistik. kuafor de soka girmisti sanat saheserimi gorunce :)
    diyecegim sudur ki; kel kör kirpi halinle baristiysan kal boyle. ama aynaya her baktiginda "aman tanrim" ben ne yaptim diyorsan, git bir ustaya duzelttir sacini basini:)
    ama biz seni her halinle seviyoruz bunu da unutma :)

    YanıtlaSil
  24. hehe^^ eminim benim sanat şaheserimin yanında nenin şaheserin lafı bile olmaz:)) şu tipime bak ruh pastam:D ilk başlarda diyordum aman tanrım ben ne yaptım diye de şimdi biraz uzadı yanlardaki saçlarla kamufle ediyorum azıcık:))) bu halimle de beni sevdiğin için de ayrı duygulandım^^ muah

    YanıtlaSil
  25. tabi.teşekkür ederim. :):)

    YanıtlaSil