29 Mayıs 2012 Salı

ta taa!

Bu aralar işlerin güçlerin yoğunluğu ve yorgunluğunun yanı sıra ayrı bir heyecan içerisindeyiz.
Heyecanımız cuma günü raflarda yerini alacak olan kocacığımın grubu GRUP PANKART ın albümü için!!!




uzun ve heyecanlı bekleyişin ardından büyük emeklerle hazırladıkları albümü 1 Haziran da dinleyebileceğiz. önden tadımlık dinlemek isteyen olursa şu sitede mini bir tanıtımı var albümün.
albüm 10 parçadan oluşuyor. ikisi hariç tüm söz ve müzikler kocaya ait. daha önce hande yener den bildiğiniz kırmızı bu sefer çok farkı ve eğlenceli bir şekilde ve eğlenceli bir kliple karşınıza çıkacak!! gözünüz kulağınız PANKART ta olsun der ve linklerimi verir kaçarım:) 
pankart facebook:
pankart twitter:

9 yorum:

  1. Eğlenceli olmuş başarılar :)

    YanıtlaSil
  2. kırmızıyı a-1 seçmeleri çok şukela olmuş çok sevdim ihihi...umarım istanbula konsere gelirler biz de gelirizzz ve tanışırııız göksucuuum...ben de bi müzisyen eşi olarak çoook çoook başarılar diliyorum bu cici gruba...yolları açık dinleyicileri bol olsun^^

    YanıtlaSil
  3. kuğuçe> tişkürler^^

    valki> aa tabi gelicekler konsere:) ben de gelirim siz de gelirsiniz:) çogüzel olur:D

    fadiş> teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. ayy çok güzel olmuş (:

    ufak tanıtımlarda çok hoş , Hokus Pokus'u o ufacık tanıtımdan bile çok sevdim (: tamamını dinlemek istiyorum , Emeklerinize sağlık (:

    YanıtlaSil
  5. güzel seçim. Bende bloğuma bekliyorum. www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. sempa>> çok teşekkürler hokus pokus öne çıkaor baya:) benim de favorilerimden

    follow me tişkürler:) gelirim

    YanıtlaSil
  7. canım yaa. türkçe punk,ska dinleyebilmek ne güzel. allah razı olsun :)
    'Yok' benim favorim oldu.
    Bol şanslar diler öperim.

    YanıtlaSil
  8. banyosuyu>> di mi ne güzeL:)) yok u ben de severim^^ çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil