15 Mart 2013 Cuma

hayat emekliye güzel değil de nedir?

her emeklilik hayalinde olduğu gibi benim babacımda da emekli olup sahil kasabasına yerleşme hayali vardı. şanslı ki hayalini artık gerçekleştirme imkanı buldu ve tası tarağı toplayarak bodrum a yerleştiler :(beni buralarda bırakıp hem de) ayrılmak hepimiz için kolay olmadı tabiki ama onların mutlu olması herşeye değer. bu kadar uzun ayrılıklara hiç alışık olmadığımızdan zırt pırt fotoğraflarımızı çekip gönderiyoruz birbirimize:) 
ben de geçenlerde şekilde görüldüğü üzere çorba karıştırıp aç karnımızı doyurma telaşındayken annemden bir mesaj geldi. oh rakılar açılmış kafa çekiyorlar manzaraya karşı. tamam manzara harika ama her gün de keyif yapılmaz ki kardeşim.

neredeyse her akşam bir keyif halidir sürmekte. insan kendine acımıyor değil yani. akşam olunca kolumu kaldıracak halim kalmıyor benim. devrilip yatıyoruz erkenden. emekli adama hayat öyle mi hafta sonuymuş hafta içiymiş dert mi? canın ne zaman istese keyif senin. 
hayatı tersine döndürdü bizimkiler. ah ah nerede o eski günlerimiz eskiden bizdik o sokaklarda fingir fingir gezen.
evde çorba yapan da annemdi.
yine annem karıştırsın evde çorbayı yaa banane. ben göndericem onlara gezip yiyip içerken fotoğraflar. 


eskiden hep sarhoş olan da bendim. şimdi annem:)
hahhaah:D hayat çok acayip.

anneye not: anne blogumu okursanız kızma nolur bunu yayınladım diye. hehhe  çok tatlı bence:)
not2: sizi çok seviyorum <3 p="">
not3: şarhaşmış yaa yirim:)

14 yorum:

  1. oy, pek tatlılar:) bizim de bi ege kasabası hayali var emekli olunca ama tee 60lı yaşlar, çok uzak be

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de hayallerim bazen emekliliği beklemesek mi diyorum hatta:) yoksa bizim için de aynen 60 lı yaşlar:(

      Sil
  2. benimkilerde Urla'ta attılar kendilerini :)
    ve bence de bu post çook tatlı :) mutlulukları, huzurları hiç bozulmasın inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. urla da çok sevimli bir yermiş.^^ ben de görmek istiyorum orayı.
      sizinkilere de mutluluklar pelincim^^

      Sil
  3. Başlık şaaane, aynen katılıyorum. Sağlık yerindeyse tabii ki. Aynı şahanelikten muzdaribim de:) Annene ve babana yeni hayatlarında mutluluklar diliyorum, sağlıklı ve uzun bir emeklilik yaşamları olsun inşallah. Bak ne güzel yazları Bodrum Bodrum halleri olacak size de, beleş pansiyon hem de tam pansiyon :)
    Çizgilerine ve sana bayıldığımı daha önce söylemiştim di mi?
    Emeklilik şahane olsa da gençlik daha şahane, acele etmeyin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pansiyon konusunda çok haklısın^^ topu topu 2 hhaftacık tatilimizde hooop soluğu beleş pansiyonumuzda alıyoruz anne baba sevgisi ve ilgisi de mükemmel oluyor:)
      çizgilerime bayılmana bayılıyorum ben de^^ hihi bana bayılmana daha çok bayıldım ama:)

      Sil
  4. Valla ben evlenince İstanbul'dan çıkıp Antalya'ya yerleştim eşimle, Bizimkilerde o yoğunluğa dayanamayıp peşimizden geldiler buralara, Hem bildiğin şehir, hemde tatilin içindesin herdaim. Amaaaa nerde olursan ol sabahın bir körü kalkıp işe gidiyosan yinede emekliliği bekliyosundur:)) Haftasonlarını değerlendirmek için güzel bir şehir, ona lafım yok ama çalışmaksa heryerde çalışmak aynı.....:( Gelsin 60'lar, emeklilik ve huzurrrr....:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deniz olan bir şehirde kesinlikle yaşam çok daha mükemmeldir bence:) antalya ya yeleşmek de harika olurdu doğrusu. hem çalışıyorsun hem gençsin hem denize girebiliyorsun e daha ne olsun:)

      Sil
  5. Bizimkiler emekli olalı çook oldu, bıktılar artık o yüzden. 45lerinde zorla emekli edildiler bankadan. Bir meşgalen yoksa emeklilik çok sıkıcı, annem sürekli işe gidebilsem keşke diyor. Bahçeyle dikişle uğraşıyor ama iş gibisi yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir bakıma öyle ben de çalışmadan duramam ama ofise gelmeden durabilirim. hayatta mesai saati kısıtlaması kadar beni bunaltan başka bir şey yok:) çizmeden yaşayamam yoksa:D

      Sil
  6. Gercekten cok tatlilarmis.senin de corba pisirirken kendi fotogragini ceken cizimini cok sevdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler lulu^^ ne tatlı isim lulu:D lulu lulu lulu çok sevdim kalp <3

      Sil
  7. Bayılıyorum sanaa! Annenle baban çok şanslılar pek çok kişi için bu sadece hayal olarak klaıyor. Bırak keyifleirne baksınlar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mihihi^^ haklısın şanslılar o konuda:) ben zaten bıraksm da bırakmasam da keyif onların ne zaman arasam çatır çatır çatlatıyorlar beni >.<

      Sil