10 Eylül 2014 Çarşamba

dora ya kavuşmamız


taaaa nerelerde kalmış sevgili blogum... buralara uğramadığım zaman içinde oğlumu kucağıma aldım, hatta 6 ay kadar da büyüttüm^^ 

6ay kadar önce 08.03.2014 tarihinde saat 00.00 da ilk çığlığını duyduk dora beybisinin.
sancı, acı, gözyaşı, sevinç, çok sevinç, mutluluk, overdose mutluluk, kalabalık... bir sürü şey hatırlıyorum elbet. ama bedenimden ayrıldığı an o kadar acayip andı ki... "acayip"  bu kelime zaten oğlum ile ilgili her yaşadığım histe kullandığım kelime. başka bir kelime kullanamıyorum hiçbir duyguyla kıyaslayamıyorum. acayip işte ne bileyim... bambaşkaymış.



doğduğu gece gözümü kırpmadan onu izlemiştim. o uyumuştu mışıl mışıl... hep öyle olacağını sandım nerden bileyim fındık kadar bebenin beni zombiye çevireceğini... sonraki günlerimiz tam olarak şekildeki gibi geçti. çok zormuş dediğimi hatırlıyorum. hatta "bence bütün ikinci çocuklar yanlışlıkla olmuştur. insan bu zorluktan sonra bir daha nasıl yapar?" dediğimi de hatırlıyorum. ama o zorlukları hiç hatırlamıyorum. gerçekten unutuluyormuş ki daha 6. ayımızda unuttum. 
su gibi aktı geçti 6 ay ve ayrılık vakti geldi:( artık işe dönme vakti yani. 1 haftadır işe başladım. oğumu ananesine/ babannesine bırakıp işe geliyorum. hergün videolarını izleyerek güne başlayıp öyle de bitiriyorum. bu sürece alışamayacağım sanırım. ne zormuş böyle akşamdan akşama görebilmek kokusunu akşamdan akşama içime çekebilmek. gülüşü sürekli gözlerimin önünde:(


özlemekten 'burnumun direği sızladı' derler ya işte o direği keşfettim. gerçekten öyle bi direk varmış burnumun içinde hep sızlıyor artık. gözlerimi dolu dolu yapıyor. eve uçarak gidiyorum. burnumu boynuna yapıştırıyorum hiiç ayırmıyorum. biz geldikten en fazla 2 saat sonra uyuyor. azıcık daha uyumasın diye elimden geleni yapıyorum. uyurken sapık gibi başında onu izliyorum. bazen öpüyorum uyanmazsa bi daha bi daha öpüyorum. uzmanlar ne derse desin onunla uyumaya bayılıyorum. onunla uyanmaya da bayılıyorum. sabahın 6 buçuğunda çığlık atmayı keşfetmiş olmasına da bayılıyorum...
benim bu bayılmalarım şuan okuyan seni bayıltmadan kesiyorum bayılmayı ve iki gözüm kavuşacağımız saatin yaklaşmasında işime gömülmeye gidiyorum. 

14 yorum:

  1. Tam da bugün yeni bir post var mı blog da diye bakmıştım sabah... Şimdi yenisi gelmiş :))

    YanıtlaSil
  2. Çok fena oldum ben son paragrafta. Ağlayabilirim hatta şu anda. Bir anne, aşkını daha nasıl güzel anlatabilir gerçekten bilemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hislerimin kelime karşılıklarını bulamadığını düşünüyordum oysa^^

      Sil
  3. Hic karsilikli oturup konusmadigin ama tanidigin insanlarin boyle radikal degisikliklerine sahitlik ediyor olmak guzel hissettiriyor. Cok mutlu gunleriniz olsun. Uykusuz da olsa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveeet ben de çok seviyorum birlikte büyümeyi^^ çok teşekkürler

      Sil
  4. Hayırlı olsun!
    Anlattıklarını az da olsa anlayabiliyorum galiba.
    Ofisteki çalışma arkadaşımın bebeği oldu seninle aynı şeyleri söylüyordu işe ilk geri döndüğü zamanlar.
    Kızı 1yaşına geldi hala daha mesai biter bitmez ofisten koşması, gün boyu görüntülü konuşma ile kızını izlemesi.
    Annelik çok güzel, çok değişik duygular ya.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah o görüntülü konuşmalar^^ biz de ofiscek konuşuyoruz doramla:)
      annelik inanılmaz bişiy. isteyen herkes tadar umarım:)

      Sil
  5. anne olmak, yorgunluktan ve mutluluktan bayilma duygusunu ayni anda yasayabilme becerisini de yaninda getiriyor sanirim. Bebiskodan ayrilip ise gitmek cok zor ama buna da alisacaksin. Onemli olanin 2 saat de olsa verimli zaman gecirmek oldugunu anlayacaksin ama daha degil.
    simdi agu gugu, sonrasi oglum yapma, evladim elleme, düşeceksin, dur diyorum, kime diyorum, ac agzini ucak geliyor, bir lokma daha ye bak baban maymun taklidi yapacak senin icin, haydi hayatim at taklani da yesin sunu..
    biz su an kiz versiyonunda bu evredeyiz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hehehheh biz şimdiden bir lokma için şarkılar oyunlar eşliğinde yalvarıyoruz ileride halimiz ne olur kim bilir:)takla işe yarıyorsa deneyelim hemen gerçi şimdi ondan anlamaz daha ama ilerisi çin aklımda olsun:)

      Sil
  6. Oyy ne güzel de yazmışsın :) benim yerime öp bebişi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle çok öpüyorum ki herkesin yerine yeter^^ birmilyonyüzbinon öpücük de senin için öpebilirim hiç üşenmem:)

      Sil
  7. Sevgili Göksu tebrik ediyorum. Sağlıcakla mutlulukla büyütün bebeginizi..

    YanıtlaSil