9 Mayıs 2011 Pazartesi

bir kedim oldu sanki!









































12 yorum:

  1. haha süper bir başlangıç :)

    YanıtlaSil
  2. eva>> agaç muamelesi görüyorum daha ilk günden:) hehe

    YanıtlaSil
  3. cok cici :) hayirli olsun goksu

    YanıtlaSil
  4. En sevdiğim hayvan.:) İlk 6 ay en keyifli zamanları. Tadını çıkarın küçük yaramazla :))

    YanıtlaSil
  5. Oley!!! Diziye yeni bir karakter gelmiş kadar sevindim.. hureeeyy en kısa zamanda şirinliklerini merak ediyorum pisicanın =)

    http://thisismynotebook.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Ben hayvanları seviyorum. Gerçekten. Ama niye bir kedi gördüğümde -bilhassa evin içinde- fare görmüş kediye dönüyorum acaba?
    Yapma bak bunu yapmak zorunda değilsin :)) köpek al, fare al, yulaf ye, havucu tuza ban, morale morel, Mehmet'e memat de, ama bir kedi besleme!
    Dayanamıyorum kedilereee
    Öperim ((:

    YanıtlaSil
  7. önce maşallah tabi :P çok tatlı kedişin :) sana kedişinle mutlu günler dilerim ;)

    YanıtlaSil
  8. guz>> çok mersi canım:)

    maya>> acayip bişey bu yaaa!^^

    cocolulu>> hahaha:D çok güldüm^^ diziye yeni kahraman iyiymiş:))

    topraka>> zaten sahra da bizim evden çıkmaz:))) ama gel bi gör bütün hisslerin değişir. kediyle oynayan fareye dönüşürsün. kedişi gelmeden önce alıcam dediğim 10 kişiden 9 u nerdeyse " alma ıyyy kıl tüy bıdı bıdı" dedi. ama 10 kişiden 1 ini dinlediğim için çok mutluyum:)

    ayşa>>sağol canım. öyle valla pek datlı maymun^^

    YanıtlaSil
  9. Ahahahahahaha :D

    Aynısını çizmişsin canım yaaa !!! Kuduruk Pub :D

    Bu arada kıldı tüydü, vırttı zırttı hepsinin çaresi var! Üstelik kedi bakıp da evi temiz olmayan biri varsa iddia ediyorum sebep kedi değildir !!! Ha çocuk gibi dağıtır belki ortalığı azıcık, oyuncaklarını saklar kenara köşeye ama gerçekten kirletmez evi...

    Ay neyse sapık gibi bi twitterdan, bi burdan taciz ediyorum günlerdir :D susuyorum artık, ana-oğulu başbaşa bırakıyorum ^_^

    Mujjjcckkk!

    YanıtlaSil
  10. norocıım^^ taciz eden sen ol canım nolcak:) susma sen^^ ya gerçekten de hiç pisliğini görmedim ben:) daha dökülmüş bir tüye bile rastlamadım. tabi ki olacak ama benim hiiç derdim değil şuanda. o kadar komik ki evimize neşe geldi resmen^-^ sadece sabah bırakıp gitmek çok koyuyo:( yavrum kapıda öyle mahsun mahsun kalıyo içim burkuluyo:(

    YanıtlaSil