29 Şubat 2012 Çarşamba

kek!

eheh^^

13 yorum:

  1. e ne yapsın kocacın.karıcığı kek yapmış yemesin mi?he he yine süper çizmişsin.

    YanıtlaSil
  2. Ehehehe benim kocam da böyle. İşten arayıp sipariş bile veriyor, akşama kek yapsana diye :)

    YanıtlaSil
  3. Çizim çok şeker ya :))

    YanıtlaSil
  4. kara kitap>> ihih ama misafire yapılmıştı^^ koca sağolsun arkasına bakmadan götürmüş

    nyuu>> vayys ben istek parça almıyorum anca içimden gelmesi lazım yapabilmek için^^ zor geliyor bana mutfak işleri. bünyem alışkın değil pek

    poti>> ihih tişkürlerr

    YanıtlaSil
  5. ÇİZİMLERİN ÇOK HOŞ.KOCALAR HEP BÖYLE :)

    YanıtlaSil
  6. adsız:) tişkürler

    YanıtlaSil
  7. cop ogutucu gibi oluyorlar bazen. bizim evde de bir kurabiye ogutucusu var.
    ne yalan soyliyim kazara ?! yiyip bitirdiginde uzulmek bir yana "cok guzel olmus ki, dayanamayip bitirmis" diye dusunerek cok mutlu oluyorum :D

    YanıtlaSil
  8. sadece tabağı ve kırıntılarıda çizsen neler olduğunu tahmin etmek zor olmazdı:)enişteyi anlayabiliyorum bazen sadece bir lokmayla başlayıp sonra içimdeki canavarın nasıl ortaya çıktığına kendimde şahidim:)afiyet olsun tosuna....:)

    YanıtlaSil
  9. ruh pastam>> orasına ben de mutlu olurum da keke güvenip keksiz kalmak sıkıntılı^^ yoksa onun yemesi işime geiyor kalorileri o alsın:)

    aviator>>eheh gözünüz dönüyor işte.

    YanıtlaSil
  10. bu arada kullandığın programı çok merak ettim ben painttoolsai ve sketchbook kullanıyorum.biraz ilgiliyim bu işlerle,ama senin kullandığın programın arayüzü pek tanıdık gelmedi merak ettim son bişey kulaklık nedir öyle ya?! çok havalı duruyo!:)

    YanıtlaSil
  11. yok ya bildiğin illüstrator ve photoshop kullanıyorum. illüstratorde çizip photoshop ta boyuyorum. kulaklık bayaa eski mecburiyet işte.

    YanıtlaSil
  12. Puhaha :D asfghad :D

    YanıtlaSil