7 Şubat 2012 Salı

sarı!

sarı sever misin?  
benim has rengim pembedir aslında ama nedense bir sarı aşkı kabardı içimde bu aralar^^ 
sarı canlılık ve neşenin rengi olduğu kadar hüzünün de rengiymiş bana hiç hüzün vermiyor ya neyse...
böyle iki zıt etkiyi barındırdığı için insanda duygu karışıklıklarına sebep oluyormuş. fazlaca da ilham vericiymiş bu yüzden zihin karışıklıklarına neden olurmuş...
renklerinanlamları.com der ki:
Sarı renk zihin faaliyetlerini arttırır ve insana cesaret verir. Bu nedenle, sorumluluk ve yönetim gerektiren işlerde başarılı olan birinin sarı rengi seviyor olmasına şaşırmamak gerekir. Sarı rengi seven insanlar ilgi çekmekten ve her şeyin kendi kontrollerinde olmasından hoşlanırlar. 

belki de ilgi çekmeye çalışıyorumdur;)


4 yorum:

  1. son birkaç aydır sarıya bayılır oldum! önceden de severdim ama uzaktan.. ben de mi ilgi çekmeye çalışıyorum :O

    YanıtlaSil
  2. ben çok seviyorum burayı ve burası gibi illustrasyon,çizim bloglarını..ben de evde kızım için bir hayali kahraman çiziyorum:))belki paylaşırım..ama böyle gözükmez sanırım:)
    harika olmuş blog başlığı resmi de,yeni gördüm:)

    YanıtlaSil
  3. what's next>> neden olmasın? benim hiç öyle bir tutkunluğum olmamıştı pembeden başkasına^^

    deniz zehra>> çok teşekkür ederim^^ paylaş lütfen içten olan her şey harika görünür bence:)

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çizimlerinizi çok güzeller. Benim kızımın adida Göksu. Onun adı ile ilgili bir çok çizimim var. Bakmak istersen : gizemlicizgiler.blogspot.com

    YanıtlaSil