17 Şubat 2012 Cuma

nasıl çiziyorum?

işte beyle!
tablet kucakta rahat ediyorum^^ bir de bütün ofise hakim olabiliyorum böylelikle.
öbür türlü tabletin arkasında kayboluyorum. olan biten bir şeyi kaçırmak istemem^^
nasıl çiziyorsun? sorularına "tablet yardımıyla"derken bu tabletten bahsediyorum. ilgilenen varsa bu biraz tuzlu bir oyuncak (patronum sağolsun) ama wacom tablet diye aratırsanız küçük boylu ve fiyat olarakta daha uygun olanları mevcut.
...
not: ofise pijamayla gelmiyorum;) o gün pijama benden ayrı olarak ofise geldi. ofiste birleştik;)
bu da iyice süper girl havalarına girmiş deme valla tesadüf.

bu da o sırada üzerinde çalıştığım işin bitmiş hali^^



36 yorum:

  1. Bu tablet süper görünüyor..bende uc-logic a5 aldım zorlanıyorum ama sürekli çizersem bişeyler olur heralde..bide hiç bişe bilmeden çiziyorum..gerçi daha önce photoshopla bişeyler yapmışlığım varda aradan zaman geçmişti bunu aldığımda..ama senin kullandığın hemen önünde çiziliyor..

    YanıtlaSil
  2. ama bu süper bir iş!!
    göksücum süpersin diyorum bir de maşallah diyourm :)

    YanıtlaSil
  3. hehehe :) ne de güzel kucağına almışın çiziyon...

    YanıtlaSil
  4. uğurböceği>> evet sürekli çizersen elin alışır ve zorlanmazsınhiç. ben de ilk onda başlamıştım çizmeye^^

    ssdesignbutik>> teşekkür ederim canım^^ genellikle keyifli bir iş evet:)

    battodol>> :) kucak kucağa pek keyifli oluyor

    kitap cumhuriyetim>> iyiyiz valla:)

    YanıtlaSil
  5. tişörtünü bana gönder de, nası çiziyosan çiz :p

    YanıtlaSil
  6. Resimden nekadar da belli o rahatlik ve alismislik, ben bu isin ustasiyim der gibi hemde :) Gercektende cizimlere diyecek yok zaten ;)
    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  7. nihan>> ahahah:) uyduruk bir pasajdan 5liraya almıştım tişörtü her yerlerde görüyordum bir ara yakasını kestim oldu bitti:) bakıyım bi bulursam aynısından keser gönderirim^^

    kelebek gibi>> enem ne güzel bir yorum bu^^ çok teşekkür ederim güzel düşüncelerin için:)

    YanıtlaSil
  8. En az çizimleriniz kadar şeker görünüyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  9. ponti>> ayyy çok teşekkür ederim^^

    YanıtlaSil
  10. süper :) daha çok görelim seni :)

    YanıtlaSil
  11. Eğer ben de böyle tablet kullansaydım,seneye yeni bir koltuk takımı alacak olmak zorunda kalmazdım...
    Hepsine boya damlattım!

    YanıtlaSil
  12. mavi>> mihih^^ daha çok ben sıkıcı olabilir:) yeterli dozda ben var sanki

    kürşat>> ahahah:) umarım senin de olur hatta koltuk takımından önce olsun da yeni takımı kurtaralım:)

    YanıtlaSil
  13. ay hemşeriymişiz ya :D kardeşin resmen tatar gibi nası sevindim =)

    YanıtlaSil
  14. fluu>> aa öyle mi? eskişehir mi?

    YanıtlaSil
  15. evet vallahi sende hiç görmemiştim kardeşinde görünce eskişehir memleket die nasıl sevindim. Eskişehir ne cevherler çıkartıyo bağrından vallahi maşallah :D

    YanıtlaSil
  16. anne tarafı hep eskişehir benim doğum ankara kardeşinki eses :) biz fazla yaşamadık orda ama canlarımız ciğerlerlerimiz hala oradalar. severiz çok severiz hem de hemşerim:)

    YanıtlaSil
  17. vallahi tatarsında galiba şimdi farkettim instagram fotoğraflarında küçüklüğünü görünce hiç ihtimal vermemiştim :D tatar kız kafası bekliyorum vallahi senden :D kullanmakda isterim bloğumda =)

    YanıtlaSil
  18. ahah:) tamam tatar kafa da gelecek o zamn

    YanıtlaSil
  19. KEŞKE YÜZÜNÜ BİRAZ NET GÖREBİLSEYDİK :)MERAK ETTİM:)ÇÖK GÜZELSİN BU ARDA :)BENDE BİR KIZ OLARAK ÇİZMEYİ SEVERİM :)BİDE KABİLİYT OLSA:(

    YanıtlaSil
  20. izel>> ayy teşekürler yüzüm net olmadığı için bunu koydum:) pek fotojenik bi kişilik değilim^^ kabiliyet işi değıl bu işler içtenlik önemli bence^^

    YanıtlaSil
  21. aviator dedi ki...

    merhaba!yorum bırakanların arasında bir erkekcağızda olsun bari deyip yazmaya geldim.çizimler azhoş değil. yani çok hoş.(burası ne ya kızlar kulübü mü?kızlar kulübünden daha kötü bişey varsa oda evde kalmış kızlar kulübüdür olsa gerektir:))ama neden senin kahramanın sensin??ben olacak halim olduğundan değil tabii ama sıkılmıyomusun kendi dünyanda siz size:)eheh bide patronuna söylesene banada alsın cintiq:)şurada kıçıkırık tablet pc ile takılıyoz bu arada bende çiziyorum gibi. deviantart dayım senin sayfan varmı orda? bitmez bu mesaj...

    YanıtlaSil
  22. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  23. teknik bir arızadan dolayı yeni profil açmak zorunda kaldım asıl bu mesajın bağlantısındaki olacak.kıvıramadım bu profil olaylarını :)bb...

    YanıtlaSil
  24. aviator>> hahah iyi ettin. aslında erkek takipçilerim de var bir iki tanesi arada yazıyor. doğru ama kızlar kulübü gibi olduk:) şikayetçi değilim ama çok tatlı kızlar burda... kahramanım benim çünkü en iyi bildiğim şeyi çiziyorum yani kandimi. henüz sıkılmadım belki sonra sıkılırım kim bilir şimdilik böyle iyi ama^^ patronumu görürsem söylerim:)
    d.a da varım http://gksn.deviantart.com/ çok güncel değil ama var bi iki bişiy. bakalım bakalım sen ne çiziyorsun gibi?

    YanıtlaSil
  25. tekrar merhaba,inanamıyorum sana üşenmeden birbir cevap yazmışsın:)en iyi bildiğin şeyi yani kendini çizdiğini söylemişsin o halde bildiğini okumaya devam et tipleme çok şirin çünki. bu arada benim deviantart daki sayfam da pek güncel değil sıkıcı birkaç çizim var akademik tarzda. fakat bu aralar daha eğlenceli şeyler çizmeye yöneldim bu gece ekleyeceğim seni kabul eder ve yorum yaparsan beni sevindirik eğlersin sen perimisin nesin???

    YanıtlaSil
  26. tamam bakarım. cevap veiyorum genelde kabalık etmek istemem kimseye. bilmem periyim galiba zaman zaman ben de çok şüpheleniyorum:) aahah peri olsm burda işim ne ki yok değilim bence

    YanıtlaSil
  27. güldürük perisi :)

    YanıtlaSil
  28. bende öyle düşünüyorum ama okulumdaki hocalar çizdim rsimlere kırktane laf ediyolar.ama arada böyle şeyler duydukça kendime güvenim geliyor.sende çok fotojeniksin bu arda kendine haksızlık etme :)

    YanıtlaSil
  29. aviator>> bunu sevdim^^

    izel>> yapma sakın. bütün hocalar kendileri gibi resim yapmanı isterler ancak senin onlar gibi görmen nasıl mümkün olabilir ki? yeterki yaptığın iş sadece sen olsun. eğer ben de benden istediklerini yapsaydım onların gözüyle baksaydım çok güzel yerlere gelebilme şansım vardı ama bu beni ne kadar mutlu ederdi? yapmadım da zaten olsun az kazanıyorum ama ruhum mutlu. sadece çiz :) kendini bulduğunda başarıyı da bulacaksın^^ sevgiler

    YanıtlaSil
  30. Ohaaaaaa tek kelimeyle cooolsun lan süper kılık kıyafet çizim tablet.vay anasını ne bloggerlar var.

    YanıtlaSil
  31. Ermm bişi sorsam olarmı ki ? Tabletinin markası nedir belki bigün mezun olursam annemden isteyebilirim böyle bişi.İnsallah cvp yazarsın .

    YanıtlaSil
  32. ashley >> cevap yazmam mı? kuulsun dedin ya artık canımı ye bişiy demem heheh tabletim wacom cintiq 21ux ama bunun bir süre sonra ekranı çiziliyor ve çözüm öneremiyorlar. yenisi ve daha büyüğü var cintiq 24hd o daha başarılı ve çizik problemi çözülmüş diye duydum:) mezuniyet hediyesi çok şık olur. daha düşüğü de 12wx ekran küçük ama o da başarılı onu da severek kullanmıştım. artık bütçeye göre karar verirsiniz:)

    YanıtlaSil
  33. Çok teşekkür ederim,lan coolsun dedimde atmadım sallamadım ki :D kendine baksana.Nihaha pantolon felan saç :D hoşsun yane,gidipte millete böyle yorum bırakmadım şimdi noldu da coştum bilemiyorum sanırım baharın gelmesi ve yarın istanbula uçuyor olmam ayrıca o alttaki thşörtünün üstekinin açık tarafından görülmesi beni gaza getrdi herılt :D sağol not alıyorum modelleri .

    YanıtlaSil
  34. bazılarımız cok sanslı. Degil Sintik, kagıt kalem alamazdım cogu zaman =)

    YanıtlaSil
  35. Kabiliyetine, tarzına hayranım diyor ve senin gibi çizebilmek isterdim diyorum.
    Artık bir başka hayatta :))

    YanıtlaSil