18 Haziran 2011 Cumartesi

benim canım babam ♥

bakın ne kadar karizmatik babam var!


















yaz ayları babam görevde olduğundan yine babacımdan ayrı bir babalar günü geçiricez:( arada beni takip ettiğini biliyorum. ben de ona burdan bir süpriz yapmak istedim^^ biliyorum ki babam bizim fikirlerimize, onun hakkındaki düşüncelerimize çok değer verir:)

elbet zamanında kuşaklarımız çatıştı. birbirimize uzak kaldığımız birbirimizi anlayamadığımız dönemler yaşadık. mesela ben ergen göksu triplerindeyken... aman tanrım... tam bir kaçık gibi görünüyordum. bol olsun diye annemin pantolonlarını giyer, ne kadar zincir bulursam pantolonuma bileklerime boynuma takar, kendi kestiğim kısacık ve orantısız jöleli saçlarımla ortalıkta dolanırdım. e kolay değil soytarı gibi görünen bir evladının olması...
hep oturup konuşmak isterdi babam "evladım nedir derdin?" tarzı:) o zamanlar öyle duygusal ergen modu yoktu ama asi genç tripleri vardı accık^^ uygun zamanımı beklerdi babam. uysal bir anımda gelir konuşurduk uzun uzun... bu konuşmaların onu rahatlattığını söyler

bizim hafta sonu kahvaltılarımız kutsaldı^^ o kahvaltı da hekes olacak:)
biz kardeşle anlamıyoruz tabi... "yemişim kahvaltısını yea uyuycam ben" modu. o zaman derdi ki büyüyünce anlayacaksınız bunun önemini. şimdi anlamasanızda herkes sofrada olacak.
zorla uyandırılır, getirtilir, klasik müzik açılır... kahvaltıdan sonra babam sevdiği bir köşe yazarını okur bize...














bir gün babam bir simitçiyle muhabbet eder...
simitçi çocukları için yaptıklarını anlatır babama. babam o tek kollu simitçinin o simitçi kazancıyla çocukları için neler yaptığını duyunca çok etkilenir... sonra aralarında geçen konuşmayı ve nasıl etkilendiğini bize anlattı ve dedi ki "ben kötü baba mıyım? "
sen hiç kötü baba olur musun? canım babam... sen bugüne bugün beni koskoca ROBOKOP' a bile göndermiş adamsın!!! (babam bu soruyu her sorduğunda hep bu cevabı veririm. birlikte çok güleriz)

"robokop: baba dilinde rock'n coke :)) insanlık için küçük olabilir ama babam için çok büyük bir adımdı. sırtımda çadırımla döndüğümde beni balkonda bekliyordu..."

ve her başarılı babanın arkasındaki mükemmel anneyi unutmak olmaz











bu da benim canım annem ♥

SİZİ ÇOK SEVİYORUM BEE!!!

3 yorum:

  1. beni de ağlatacaksın göksuk, babalar çok kıymetli çoook :) iyi ki varlar ve çok uzuuun yaşasınlar....

    YanıtlaSil
  2. etkileyiciyi tıkladım.babanın şerefine o zaman göksu... :)))

    YanıtlaSil
  3. mermaid>> ypma yaa niyetim o değildi tabi ama annemle babam hepimizin yerine bolca ağlamışlar zaten:))

    kara kitap>> hihi:) evet babamın şerefine "çiling!"

    YanıtlaSil