17 Haziran 2011 Cuma

yağmur altında bir goksuk! ya da içinde!




















yukarıdaki illüstrasyonda yağmur altında evine yürüyerek giden bir göksu görmektesiniz... dün ankara dev bir havuza dönüştüğünden trafiğe takılmamak için eve yürüyerek gittim.
sular altındaki ayaklarımın durumu çizimde açıkça görülebiliyor sanırım. yere bastığımda deliklerden su fışkırtıp ayağımı kaldırdığımda geri içine su doldurarak foşur foşur sulu bir yolculuk geçirdim.
bir yandan küfür ediyor bir yandan da yürüyordum ki ipod umda 10 yıl önce falan hastası olduğum bir parça çalmaya başladı^^ anında havam değişti. ben de keyfini çıkardım sulu yolculuğumun...

böyle tuhaf tuhaf şeylerle mutlu oluyorum ben işte! eğlendim ama...
parça da bu ....

guano apes / mine all mine


6 yorum:

  1. ayakkabılar conversti sanırım :) malum gereksiz delikleri bi o yapıyo :)

    YanıtlaSil
  2. nihihih:) aynen convers!

    YanıtlaSil
  3. bide romantik derler yağmura nesi romantikse hiç sevmem .. İllüstrasyon harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. morfiyonk teşekkürler^^ romantik değil yahuu! ama kuru bir yerdeysem seviyorum ben yağmuru :))

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar eğlenceli bir bloğun var :) Banada beklerim göksucum kocaman öpüyorum !

    www.esraezgiyaman.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. ezginin günlüğü teşekkürler:) ok sana da gelirim^^

    YanıtlaSil