14 Haziran 2011 Salı

piyango bileti al deme bozuşuruz!






































































































































biri bacağıma ikisi kafama tam isabet!

hayır mekanda 50 -60 kişi rahat var, bizim masada da altı kişiyiz niye gidip gidip beni buldu hepsi anlamadım ki:( herkes de istisnasız "piynango al" "sayısal oyna" diyor. dostum neresi şans bunun! bildiğin şansızlık! tepeden altın ya da ne biliyim çikolata bişey yağsa biri beni bulmaz... anca bok yağıyo kafama! şu şansım ne zaman dönücek ulan benim!!!

9 yorum:

  1. çok güldüm be, kuşların muhabbeti öldürdü gülmekten.halbuki tanınmamak için siyah gözlük de takmışsın ama tanımışlar yine de :)))

    YanıtlaSil
  2. kara kitap:)) zaten gören herkes çok güldü... bu kadar da olmaz ama masa değiştiriyorum yine beni buluyo:(

    YanıtlaSil
  3. Bu kadar kotu ve karsidakiler icin komik olan olay bu kadar tatli yazilabilirdi ^_^

    YanıtlaSil
  4. sahi miii? hehe sağol artık ben de gülüyorum:))

    YanıtlaSil
  5. hahahahahha koptum resmen kuşların muhabbetlerine :))) çok güzel bi anlatım olmuş gercekten :D

    YanıtlaSil
  6. supersinnnn.... oldum gulmektenn:)))
    nesot

    YanıtlaSil
  7. cicibebe>> hehe sevindim öyle düşündüğüne:))

    nesot>> o zaman sinir bozucuydu ama artık gülüyorum ben de:))

    YanıtlaSil
  8. çok eğlenceli çizimlerin bayıldım :)

    YanıtlaSil
  9. rookie icon>> mihi^^ çok saol

    YanıtlaSil