2 Haziran 2011 Perşembe

burda çekiliş var!

böyle çekiliş yapan bir kaç blog gördüm. hoşuma gitti.
ve dedim ki
"takipçileer... beni izliyolaaar... yorum yapıyolaaar...
başka bloglarda çekilişleeer... hediyeleer...
ben neden takipçilerime ÇEKİLİŞ yapmıyorum? benim blogumda NİYE YOK?"

ve ben de arasıra böyle çekiliş yapmaya karar verdim^^
ne dersin?



















eğer yukarıdaki illustrasyonu beğendiysen!
bu posta mail adresini yorum olarak bırak.
sonra çekiliş yapıcaz ve kazanan bu resmin
35 x 35 boyutlarındaki tuval üzerine baskısını duvarına asacak^^

kazanan burdan ve mailinden haberdar edilecek.
son tarih: 10 hiziran 2011

57 yorum:

  1. gördüğüm bütün resimleriniz gibi buda mükemmel. insan her resimde ufak da olsa kendinden birşey buluyor. resim tutkunuz hiç bitmemesi üzere...

    :)

    YanıtlaSil
  2. Bu çok tatlı. Umarım bi kere şansım yağver gider. :)

    egecadisi@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. çok güzell <3 kimse adres bırakmasın bir ben bırakayım çekilişsiz bana gelsinn :)

    banubilgi@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Heyooo benim ossun bu badem gözlü:)))

    leylakcigeldihanim@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. kursatzaman@yahoo.com

    çok şanslıyımdır söylemesi ayıp.ben katıldıysam bu çekilişe, diğer arkadaşların katılmasına gerek kalmadı demektir.
    şimdiden paketleyip yolla en iyisi ;)

    YanıtlaSil
  6. Duvarımda yeri bile hazır...hatta ve hatta çivisi bilem benim olsun...Nütfennnnnnnnnnnn :)

    Bol şans herkese...

    aysunyalcin84@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. Bu ne mahzun ifadedir, bu ne doğallık, bu ne makyajsız da güzelim duruşu :D İnşallah bana çıkar.

    eylule1@windowslive.com

    YanıtlaSil
  8. hii ne güzel yorumlar böyle hepinize çıksın istedim şimdi :( teşekkürler herkesee^^
    "bi de makyazsız da güzelim duruşu" yorumuyla yerlere yattım:))

    YanıtlaSil
  9. bana kalsa bütün blogunuza talibim ama e bu da olur :)


    şanslı kişi ben olayımmm..

    gulinozgur@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. Bende istiyoruum ben de :)

    LLousalome@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. çok güzel gerçekten. ben de dayanamadım katılıyorum. byantigone@gmail.com.

    YanıtlaSil
  13. Şöyle ki, deniz kızı tadında çizdiğin resim ve bu, genel tarzından azıcık değişik olup ayrı bir tat getiriyor bloguna 8D isterim!

    little (.) winged (@) gmail (.) com

    YanıtlaSil
  14. Çok tatlııı :)
    Benim olsun lütfenn :)

    leblebici94@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. über süper tatlı^^ bütün çizimlerin gibi :D...umarım şans bana güler ihihi

    egursoydr@hotmail.com

    herkese bol şans^^

    YanıtlaSil
  16. twittırıt'ta görünce pek beğenmiştim zati :) nolur bana çıksın göksuuuuuğğğğğ, nooğğğğlluuuuurrrr :D

    hih çok yalvarıklı bi yorum oldu bu :)

    YanıtlaSil
  17. Yaaa, hiç çekilişe katılmadım burda ama bu çok başka üf :) Düğün hediyem olsun bence bu. Hem kimse demeden ben desem olmaz mı? Birimm birimm birimmmm :)
    mavi.sardunya@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. dünyanın en güzel çekilişini yapıyor olabilirsin 1 çizim süper 2 senin emeğin var daha ne olsun . off içim gitti şu an ya. mail: bozkurtb49@yahoo.com

    YanıtlaSil
  19. Sigur Ros mutluluğu bırakır. Buruktur ama güzeldir.
    Hayatıma dahil olsun isterim bu buruk mutluluk.

    YanıtlaSil
  20. Hayranınızzızz hanfendııııg o benım olsun nımm nıımm nımm
    betul.katírcioglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. Benim olsun istiyorum :)
    adasehir@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. illustrasyonlarınızı severek takip ediyorum..ne yalan söyliyim bunu göndericeğinizi okuyunca bende hemen yazayım dedim..bu kadar kişi içinde o şans gelip beni bulmaz ama neyse denemekte fayda var :) elinize sağlık

    m.berraa@gmail.com

    YanıtlaSil
  23. çizimlerin gerçekten mükemmelll(:
    mail: masaltadindahayatt@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. Bayıldııım kazanmak istiyorum :)

    lady.penelopeia@gmail.com

    YanıtlaSil
  25. bize cıkıcakk yaaa bize cıkıcakk işte. bizde bunu balçık'ın yepyeni odasına asacağız.
    cok şeker bişiy yaa umarım balçık'ın şansı yaver gider :P
    aryainneverland@@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. zoitsa59@gmail.com

    ben varım mesela:)

    YanıtlaSil
  27. :)yeni evimizde yeni odama kısmet olur inşallah:)

    asliaydin-_-@hotmail.com

    YanıtlaSil
  28. Mor şapkalı kız benim duvarıma gelsin!!!
    blogyacamben@gmail.com

    YanıtlaSil
  29. Çok Güseeeel!! Bana çıksın lüffeeeen! Noluuurrrr!

    morkalemlik@gmail.com

    YanıtlaSil
  30. sapkayi cok begendim :)

    guzakgun@gmail.com

    YanıtlaSil
  31. Çok gzel her zamanki gibi işte :)

    hilaryiremm@hotmail.com

    YanıtlaSil
  32. Gayet isterim deeeee isterrriiiimmm!!!

    1c.myneverland@gmail.com

    birce.a@gmail.com

    YanıtlaSil
  33. Yerini hazırladım bile:)))
    cilekreceliii@gmail.com

    YanıtlaSil
  34. eğer bana çıkarsa arkadaşıma doğumgünü için hediye edeceğim :) tabi vazgeçebilirsem :P

    pijamalikontes@yahoo.com

    YanıtlaSil
  35. hiii beslerim ki ben bunu :)

    marlenethethird@hotmail.com

    YanıtlaSil
  36. Merhaba :) öncelikle bu konuyla çok alakasız olacak ama ben çizimini yaptığınız çocuk kitaplarınıza ulaşmak istiyorum, bulabileceğim bir adres var mı diye sormak istiyorum, ben de ankara dayım...
    şimdi gelelim çekilişe, zaten çizdiğiniz karakterleri çok beğeniyorum bu illustrasyon da nefis olmuş, sevgiler...
    hulyaelbar@gmail.com

    YanıtlaSil
  37. çok sevdim!
    arbak@hotmail.com

    YanıtlaSil
  38. göksuların göksusuuu bana geç kalmadın de:/

    YanıtlaSil
  39. ama ama böyle güzel güzel yorumar yaparsanız benim içm gider. herkes kazansın istiyorum şu anda. nasıl olcaksa:(

    şuşuların şuşusu geç kalmasın diye 10 haziran son dedim. neyseki yetişti:)) şimdiden bu kadar talip çıktığına göre belki tarihi kısaltabiliriz ki şansınız azalmasın.!

    mermaid>> kitaplar basıldı hazır fakat dağıtımı bu sezon yapmaya karar verdiler:( henüz satışta değiller yani. raflara konduğu an burdan haber vericem^^

    YanıtlaSil
  40. benim olsun benim olsun en çok ben beğendim ben isterimmm :))

    YanıtlaSil
  41. ben istiyorummm...:)

    ekoran@hotmail.com

    YanıtlaSil
  42. teşekkürler :) dört gözle bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  43. Ama bu çok güzel nasıl beğenilmez kiii ??? Valla odamın en güzel köşesinde yerini alır benim olsa :) mailimde; jeliboncuk@live.com ;) teşekkürler.

    YanıtlaSil
  44. Umarım en çok isteyen kazanır çekilişi :)
    izel_ozk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  45. bende varım ;)
    kibritci@mynet.com

    YanıtlaSil
  46. bayıldııım benim olsunnn :))

    alchemilla285@hotmail.com

    YanıtlaSil
  47. pamuk şeker gibi saçları, iri yeşil hüzünlü! gözlere sahip bu ciciş beni benden aldı..böyle bir oyuncak bebeğim bile olsun isterim..bu yaşımda! evet! hiç utanmam isterim^^..





    ninu-mu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  48. kedi1755@hotmail.com

    çok tatlı inşallah benim olur :)

    YanıtlaSil
  49. oy oy oy ben de isterim ki!

    zeiizeo@hotmail.com

    YanıtlaSil
  50. Benim olsun:(
    glerkya@gmail.com

    YanıtlaSil
  51. merhaba,
    Ben de katılmak isterim. Umarım kazanırım :). yasemin_a_2003@hotmail.com

    YanıtlaSil
  52. çok sevimli :)) yeni evimde odamı renklendirmesini isterim:))
    kalkan.nuray@gmail.com

    YanıtlaSil
  53. ne güzel bir hediyeee :) ben de istiyorum.

    YanıtlaSil
  54. beğendim ne demek bayıldım valla :)
    benim olsun!
    neslihancagli@gmail.com

    YanıtlaSil
  55. Benim olacaksın pembe saçlı güzel kız :))

    lettasun@gmail.com

    YanıtlaSil
  56. çookk tatlıı.. tam benlik ben istiyorum ben ben ben ben =))))

    gulsevilmis@hotmail.com

    YanıtlaSil
  57. çok tatlııı bayıldım benim olmalııı

    ezgitufekci@gmail.com

    YanıtlaSil