22 Haziran 2011 Çarşamba

yemek! yemek!


















yukarıdaki tabloda günlük yeme alışkanlıklarımı görmektesiniz. üçüncü karede görüldüğü üzere yemediğim zamanlarda da "ne yesem?" diye düşünmekten alamıyorum kendimi.
hal böyle olunca da döt böyle oldu (...............)! dolayısıyla rejimdeyim arkadaş.

sabah yine çılgınlar gibi kahvaltımı yaptım tabi ama arada bir şey yemedim. üstelikte öğlen yemeğinde sadece çorba, yarım kaşık pilav, yarım kaşıkta yemek yedim. şu anda pişmanlığını yaşasam da baklavayı elimin tersiyle ittim. (az önce de gelen dondurmanın yüzüne bile bakmayarak geri çevirdiğimi söylemiyorum bak). yalnız şimdi ölüyorum galiba açlıktan...

14 yorum:

  1. :))) ben günün her saati yemek düşünüyorum helede tatlıııı <3

    YanıtlaSil
  2. :)) bu böyle gitmez ama yaa... en azından benim için.

    YanıtlaSil
  3. göksucan bence sabah kahvaltısından sonraki simiti ve 15'teki fastfood'u bıraksan da olurmuş, hehe :D kahvaltıdan sonraki simite koptum cidden :D

    YanıtlaSil
  4. pinosh ama ama düşünsene sıcacık dumanı üzerinde çııtır çıtır simitler^^

    YanıtlaSil
  5. :)) öyle düşününce tamam, haklısın :)

    YanıtlaSil
  6. Bu ne kadar güzel ve sirin bir Blogtur böyleeee ?
    Cizimlerine bayildim !

    Bundan sonra sIkI bir takipcinim kesin ;)

    Sevgiler
    Civciv

    YanıtlaSil
  7. pinosh>> heh şöylee...

    civciv>> hoş geldiin! ve çok teşekkür ederim^^

    ne mutlu olurum^^

    YanıtlaSil
  8. bence kendni rejim diye baskılama.aç değilim diye bilinç altına yerleştir.kendini biraz zorla,yemek istediğinin yarısını ye.ondan sonra yavaş yavaş azaltılıyo.sonra bi bakıyosun öyle tatlıymış falan pek canın istemiyo.ben bu yolla çok kilo verdim.hatta fazlaca zayıflayıp anoreksik gibi görününce annem müdahale etti.

    YanıtlaSil
  9. Aynı dertten koca bir yazı koca bir göbekle geçirmek zorundayım. :(
    Yemicem, Tamam az yicem derken hepsini yemiş oluyorum hep :)

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  10. bloguna bugün rastladim, çizimlerin çok basarili çokta cici ayrica ! ^_^ o son karedeki yüze kiyamam yaa ! (: "bu bugünkü son ögünüm" dercesine bakiyor.

    Sevgiler Merve

    YanıtlaSil
  11. haha bir kaç ay önceki halim:) 1,5 yıl içinde tam 7 kilo aldım:)3 ayda hepsini verdimmm:) sana tavsiyem asla aç kalma, ye ama kalorisi düşük karbonhidrat oranı düşük şeyler tüket ve tabi sporr:)

    YanıtlaSil
  12. backtoback>> yaa o.O bakalım başarabilecek miyim? ofiste otur otur canım sadece yemek istiyo:( ama kararlıyım simit bile yemedim bugün^^

    mor kalemlik>> haha^^ aynen... tbakta bişey bırakmam az koysam doymam. püff!

    turquazria>> hoş geldiin:)) iyi ki geldin...
    keşke son olsa:( ondan sonra da yatana kadar neler yiyorum neler... kendimden utandım çizmedim.

    mercan>> neeee 3 ay mııı? ama spor tabi önemli. ben ölümüne üşengeç bir kişilik olduğumdan o biraz zor olur benim için belki yürüyüş yaparım.

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Göksu;

    Sen önüne gelen bütün kısmetleri tepmişsin, olacağı açlık tabi :). En iyisi sık sık, azar azar yemek derler yani tadımlık. Ben de işyerinde öğle aralarında şöyle bir tur atıp tekrar ofisime dönüyorum. İnsanı rahatlatıyor. Denemesi bedava.

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  14. aslı>> ama işte sorun orda canım azar azar diye bir şey yok benim kitabımda. bir başladım mı durduramam kendimi:( bizim ofisin yeri biraz acayip olmasa ben de yüriiciim ama burası garip bir yer öyle rahat yürünmüyor malesef.

    YanıtlaSil