20 Haziran 2011 Pazartesi

pzt neşesi!

yurdumdan giden kara bulutlarla beraber bizim üzerimizdeki bulutlarda kalkıyor bu aralar. her şey yoluna girmeye başladı gibi... mesela yaparken popomuzun çıktığı kitaplarımız sorunsuzca baskıdan gelidi:)) bir çizer için verdiği emekleri eline aldığı andan daha güzel ne olabilir? :))



















REKLAMLAR:
"çizimler formül yayınları tatil kitaplarında...^^ ben çizdim diye söylemiyorum eğlenceli kitaplar:) "

YAYIN AKIŞI:

üstelik bugün pazartesi olmasına rağmen pek neşeliyim :)) önümüzdeki aya imkansız gibi görünen tatile bile çıkıcaz:))



















"allam nolur her şey böyle güzel devam etsin! dinimiz amin..."

ve tabi bu yazıyı okuyan sana da mutlu bir hafta diyorum:)

10 yorum:

  1. iviiitttt
    pek guzel pek sahanee


    goksuk tatilee ciksin.com!

    tebrikler canim..
    opucuk

    YanıtlaSil
  2. Bu tatil kitapları satışa çıktı mı? Yemin ediyorum kendime alıcam bi tane:) Sen de tatile giderken yanına almayı unutma e mi:))

    YanıtlaSil
  3. kelemek>> yihuuu! kesinliklegoksuktatilecıksın.com mihihi ^^

    leylak dalı>> ihih çıkmış çıkmış:) benim elime bir örnek gönderdiler:( ama şurda buldum >> http://www.acelegelsin.com/marka-yayinevleri/formul_yayinlari_bayilik-990.aspx

    bir de komple benim değil çizimler iki kişi çizdik^^
    ben de unutmam hehe tatilde de test çözelim:)

    YanıtlaSil
  4. tebriklerr, illüstrasyonların gerçekten çok tatlı. El emeği, alın teri çizimlerinin basılı halini görmek insana daha bir mutluluk veriyor di mi ^_^

    YanıtlaSil
  5. matissera>> evet evet onları elime alıp incelemek acayiip güzel biir duygu:)) teşekkürler...

    YanıtlaSil
  6. ben çok sevdim burayı pozitif enerji doldum kendimi buldum neşeli pozitif insanlara bayılıorum! ve bide sarılabilirmiyim sana?çünkü ilüstrasyonların çok sevimli böle onları mıncırasım geldi elimde küçük bi kedi varmış gibi hihi=) öptüm

    YanıtlaSil
  7. tebrik ederim, çizimleri çok güzel..bayıldım bloguna ama izle yapamıyorum :((

    YanıtlaSil
  8. coco-jelly>> çok mutlu ettin beni^^ sarıl tabi kii:)) heyoo!

    buket>> teşekkürler ama neden neden yapamıyorsun kiii:( bilemedim

    YanıtlaSil
  9. ne kadar güzel bir blog ya :) çok başarılı çizimlerin :)

    YanıtlaSil
  10. luzumsuzisleruzmanı>> çok teşekkürler^^ bu arada uzmanlık alanlarımız aynı.! kih kih

    YanıtlaSil